Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:08:20 GMT

هفت هزار نوآموز دزفولی سال تحصیلی را آغاز کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۲۶۶

هفت هزار نوآموز دزفولی سال تحصیلی را آغاز کردند

دزفول - ایرنا - جشن شکوفه ها با حضور هفت هزار و 200 نوآموز دزفولی برای ورود به پایه اول دبستان در دزفول برگزار شد.

به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول روز شنبه در آئین بازگشایی مدارس ویژه پایه اول در دبستان شاهد موسوی فر گفت: امسال هفت هزار و 200 دانش آموز سال تحصیلی خود را در پایه اول دبستان آغاز کردند که تعداد دانش آموزان این پایه نسبت به سال گذشته حدود یکهزار نفر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمحمد جرجانی افزود: این دانش آموزان در 258 کلاس همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
وی اظهار داشت: با تعامل سایر ادارات مشکلی درخصوص بازگشایی مدارس در شهرستان دزفول وجود ندارد و مدارس برای آغاز سال تحصیلی آماده هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول به کمبود نیروی خدماتی در مدارس این شهرستان اشاره کرد و افزود: افزون بر 400 مدرسه در شهرستان دزفول وجود دارد که بالای 76 هزار دانش آموز در آنها تحصیل می کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه باید به ازای هر 110 دانش آموز یک نیروی خدماتی داشته باشیم برای این تعداد دانش آموز باید حدود 600 نیروی خدماتی استخدام شود.
جرجانی افزود: اکنون فقط 165 نیروی خدماتی در مدارس دزفول وجود دارد و از این تعداد 40 نفر مشکل جسمی دارند.
وی اظهار داشت: امسال با بازنشسته شدن حدود 250 فرهنگی در تمام مقاطع تحصیلی دزفول 935 آموزگار و دبیر کمبود داریم که بیشتر آنها مربوط به پایه اول و دوم ابتدایی هستند.
آئین بازگشایی مدارس دزفول نیز فردا در دبیرستان دوره اول شهید سپهری برگزار خواهد شد.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش پرورش شكوفه ها مدارس دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت