Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:43:29 GMT

ملت با فشار اقتصادی از پا در نمی آید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۳۳۲

ملت با فشار اقتصادی از پا در نمی آید

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان در رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور ماه هفته دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان گفت : در دوران دفاع مقدس هزاران شهید وارد کشور می شدند و می دید مردم چه استقبال با شکوهی از این شهدای گرانقدر می کردند و ملت بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و هنوز مردانه ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه تهدید های دشمن همچنان ادامه داشته است افزود: این تهدید ها تنها به سال 59 و دوران جنگ ختم نشد بلکه آنها همواره در تمامی عرصه ها تهدیدهایی را علیه ما  روا داشتند و هم اکنون نیز حاکمان کاخ سفید جنگ اقتصادی را علیه ما به راه انداختند و هدف آنها ایجاد شکاف بین نظام و مردم است .

وی  در ادامه با اشاره به اینکه هیچ کس مشکل و تنگنها را به رفاه ترجیح نمی دهد افزود: دشمنان بدانند که ملت با فشار اقتصادی از پا در نمی آید.
مهر علیزاده تاکید کرد: به دشمنان هشدار می دهیم آماده ایم پنجه در پنجه با معاندین رو برو شویم و تهدیدهای همه جانبه از جمله تحریم های اقتصادی را به فرصتی برای استقلال همه جانبه در همه عرصه ها تبدیل خواهیم کرد.

 

انتهای پیام / س

صحبت های مهر علیزاده در رژه هفته دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی