Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمداصغری در مصاحبه با خبرگزاری صدا  وسیما، افزود: دمای تهران امروز پس از مدت ها به زیر 20 درجه رسید و البته پیش بینی می شود در روزهای آینده با افزایش دما در تهران مواجه باشیم.
وی گفت: در نیمه شرقی کشور نیز با توجه به حاکمیت بادهای شمالی ، کاهش دما خواهیم داشت و  در شرق  کشور از امروز تا فردا بر سرعت باد و وقوع طوفان افزوده می شود که اوج این پدیده در زابل ، هیرمند، هامون، نیمروز و نهبندان و در برخی مناطق کرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغری افزود: در نیمه جنوبی کشور نیز شاهد آبگرفتگی معابر و بارش های قابل توجه در غرب کرمان ، شرق استان فارس و ارتفاعات هرمزگان خواهیم بود و همین شرایط به طور محدودتر در استان بوشهر نیز اتفاق می افتد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در غرب کشور نیز در استان های لرستان ، ارتفاعات ایلام ، کرمانشاه  و کردستان بارندگی داریم که به ویژه در کردستان شاهد وقوع گرد و خاک انتقالی از آن سوی مرزها خواهیم بود.
وی افزود : وزش باد در جنوب تهران و بخش هایی از استان سمنان هم موجب می شود شاخص کیفیت هوا از حالت استاندارد خارج شود. 
اصغری گفت: فردا شرایط هوای کشور همانند امروز پیش بینی می شود و از دوشنبه به بعد در نیمه غربی کشور شاهد ضعیف شدن بارش ها و در نیمه شرقی شاهد افزایش بارش ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هواشناسی احتمال بارش سیلاب توفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم