Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: 112 مورد اختراع توسط جوانان و نخبگان این استان و استان های همجوار برای ثبت و تایید به این پارک ارجاع داده شده است.

حسن حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 مورد از این تعداد در سال 1397 ارجاع داده شده که باید توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همه طرح ها توسط هیات داوران و اساتید استانی در حال بررسی و ارزیابی است و نتیجه نهایی در سریع ترین زمان اعلام می شود.
وی اضافه کرد: قبل از سال 1395 مرجعیت استعلام فکری و ثبت اختراع در آذربایجان غربی وجود نداشت و مخترعان مجبور بودند برای ثبت اختراعات خود به استان های همجوار یا تهران سفر کنند.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ادامه داد: از سال 1395 مرجعیت استعلام فکری و ثبت اختراعات نیز به پارک علم و فناوری این استان واگذار شد که این امر کار مخترعان را تسهیل کرد.
حیدری اضافه کرد: صاحبان اختراع می توانند با مراجعه به سایت مرکز مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir نسبت به ثبت اظهارنامه اختراع خود و دریافت شماره اظهارنامه و رمز شخصی اقدام کنند.
وی ادامه داد: متقاضی پس از دریافت تاییدیه از کارشناس ثبت اختراع می تواند پارک علم و فناوری آذربایجان غربی را به عنوان مرجع دارای صلاحیت برای استعلام به مرکز مالکیت معنوی معرفی کرده و سایر مراحل را پیگیری کند.
به گزارش ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش­ بنیان تلاش می­کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت­های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه­ گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.
از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب استارت آپ ویکند با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
8135/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پارك علم و فناوري ثبت اختراع آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت