Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:09:04 GMT

میزبانی فوتسال ایران از اوکراین، ژاپن و بلاروس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۵۴۷

میزبانی فوتسال ایران از اوکراین، ژاپن و بلاروس

تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم های ملی ایران، اوکراین، ژاپن و بلاروس از یکشنبه -یکم مهرماه- در شهر تبریز آغاز می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تورنمنت چهارجانبه فوتسال به میزبانی تبریز در حالی برگزار می شود که شاگردان ناظم الشریعه با تیم های اوکراین، ژاپن و بلاروس به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از ظهر امروز ۳۱ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود و بازیکنان پس از استراحتی کوتاه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

برنامه مسابقات و اسامی داوران قضاوت کننده در این تورنمنت به شرح زیر است: 

یکشنبه ۱ مهر - ساعت ۱۶
تیم ملی ژاپن -تیم ملی اوکراین
داوران: ابراهیم مهرابی افشار – میرهادی اسماعیلی- کاظم مرادی- یوسف افضلی- ناظر :علیرضا رجبی

یکشنبه ۱ مهر ۹۷ – ساعت ۱۸
تیم ملی ایران -تیم ملی بلاروس
داوران: اسماعیل کمر بسته-  رحیم محمدی- امیر مختار رودساز- زیاد فروتن- ناظر: علیرضا رجبی

دوشنبه ۲ مهر -ساعت ۱۶
تیم ملی بلاروس-تیم ملی اوکراین
داوران: علی پورافشار-احسان سبزواری- مصطفی زینی- حسینعلی محمدنژاد- ناظر:علیرضا سهرابی

دوشنبه ۲ مهر -ساعت ۱۸ 
تیم ملی ایران -تیم ملی ژاپن
داوران: وحید عرض پیما – سید سجاد فتحی- محمد داودپور- هادی ترابی- ناظر: علیرضا سهرابی

چهارشنبه ۴ مهر -ساعت ۱۴
تیم ملی ژاپن -تیم ملی بلاروس
داوران: علی حفیظی- کمال بایزیدی- علی حجی زاده-ابراهیم آخوندی- ناظر : عبدالواحدبیت سیاح

چهارشنبه ۴ مهر  -ساعت ۱۶
تیم ملی ایران - تیم ملی اوکراین
داوران: محمود نصیرلو -حسین توانا-سید مسعود شفیعی-انور ابراهیم پور - ناظر:عبدلواحد بیت سیاح

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فوتسال محمد ناظم الشریعه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که اکنون به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت و گفت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که در رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و طبیعی است وقتی تیمی مثل ایران که به لحاظ فنی بهتر و قدرتمندتر باشد ممکن است در فاز دفاعی عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند و فضاهای خالی زیادی در اختیار تیم حریف قرار بگیرد که البته نباید در دیدارهای حساس‌تر این اتفاق بیفتد. در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم تیم ایران به لحاظ شخصیتی توانست خودش را پیدا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید با احساس مسؤولیت بیشتری بازی کنند و همه حریفان را جدی بگیرند. به نظر می‌رسد در این بازی بچه‌های ما بحرین را دست کم گرفته بودند و در هر صورت هدف بردن و کسب ۳ امتیاز و صعود به مرحله بعد بود که به دست آمد. کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آینده حتماً آنالیزها را انجام خواهند داد و نقاط ضعف را برطرف می‌کنند. در بازی‌های حذفی تیم‌ها قدرتمند تر هستند. در این ۲ بازی یک مقدار اشتباهات فردی زیاد بود که باید در بازی‌های مرحله حذفی کرد.

وی در خصوص احتمال تقابل ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوب است که زودتر به مصاف ژاپن برویم و این تیم را خیلی زود حذف کنیم. ژاپن تیم منظمی است که کیفیت خوبی دارد اما هیچوقت حریفی نیست که بتواند حرف خاصی برابر فوتسال ایران داشته باشد. پارسال بنا به دلایلی این تیم قهرمان شد اما پتانسیل تیم ایران به مراتب بهتر از ژاپن است. ما تیم ایران هستیم و از حریفان آسیایی ترس نداریم. هدف ما مسابقات جهانی است و هر بار که به مصاف ژاپن برویم باید به راحتی این تیم را شکست دهیم.

کد خبر 6083773

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • گل علیرضا رفیع پور به بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 1-1 بحرین)