Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان گفت: تیم ملی والیبال در بدترین شرایط جسمانی و روانی خود قرار داشت و اصلا نتوانست عملکرد خوبی را داشته باشد. مخصوصا در دریافت سرویس ها با مشکل مواجه شدیم و توپ های خوبی به سعید معروف نرسید.

وی درباره برد ملی پوشان در بازی نخست مقابل بلغارستان، افزود:  متأسفانه یا خوشبختانه در بازی نخست به دلیل اشتباهات زیاد بلغارستان، تیم ایران پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در بازی شب گذشته باهوش تر عمل می کردیم می توانستیم پیروز شویم. بلغارها باهوش تر عمل کردند و روز خوب بلغارستان بود. هنوز رقابت ها به اتمام نرسیده و اگر دو بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم، شانس برای صعود داریم.

سرمربی پیشین تیم والیبال کاله درباره دو بازی باقیمانده در مرحله دوم مسابقات مقابل آمریکا و کانادا، تصریح کرد: هر دو تیم سخت و کلاسیک بازی می کنند، مخصوصا تیم آمریکا که نظم تیمی حرف اول را در آن تیم می زند و با توجه به شکست شب گذشته لهستان مقابل آرژانتین، آمریکا شانس نخست قهرمانی در این دوره مسابقات است. تیم کانادا نیز که آنتیگا هدایت آن را برعهده دارد نشان داده که بسیار با برنامه کار می کند و بازی مقابل این تیم نیز کار آسانی نیست.

کارشناس والیبال در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان باید باخت مقابل بلغارستان را فراموش کنند و به بازی برگردند تا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند اما این یک کار گروهی را می طلبد که  هم کادر فنی و هم ملی پوشان باید به یک انسجام ملی بازگردند.

وی درپاسخ به این سوال که حضور تیم ملی در بازی های آسیایی می تواند عاملی برای خستگی ملی پوشان باشد؟ گفت: حضوردر بازی های آسیایی، استراتژی فدراسیون و کمیته ملی المپیک بود که نیاز به مدال طلا داشتند. خستگی می توا ند نقطه تاریکی برای تیم ملی باشد. آنها پس از بازی های آسیایی به فاصله ۴۸ ساعت در تورنمنت اسلوونی شرکت و پس از آن نیز راهی مسابقات قهرمانی جهان شدند و این می تواند نقطه تاریک در اردوهای آماده سازی تیم ملی باشد.

مومنی مقدم در ادامه تأکید کرد: اما اگر بخواهیم حرفه ای به این موضوع نگاه کنیم اکثر کشورها چنین شرایطی را دارند و مرتب در تورنمنت ها و مسابقات مختلف شرکت می کنند. سطح مسابقات قهرمانی جهان بعد از المپیک بالاترین سطح را دارد و به همین دلیل تیم ها سعی می کنند تا با بهترین ترکیب خود در این رویداد حاضر و با تمام توان بازی کنند. در واقع آنها از نیروهای خود در سایر تورنمنت ها استفاده و بهترین ترکیب را در مسابقاتی مانند رقابت های قهرمانی جهان استفاده می کنند.

کارشناس والیبال درباره عملکرد تیم ملی تصریح کرد: ملی پوشان در مرحله اول مسابقات، عملکرد خوبی را پشت سر گذاشتند و تنها با یک شکست راهی دور دوم شدند. بلغارستان در این مرحله شناخت بسیار خوبی را نسبت به ایران کسب کرده بود و موفق شد در سرویس ها، ایران را اذیت کند تا دریافت دچار مشکل شود و توپی به سعید معروف نرسد و آنها با استفاده از این حربه موفق شدند ایران را شکست دهند. امیدوارم در دوبازی آینده ملی پوشان هوشیارتر عمل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان، آرزوی موفقیت دارم و مردم نیز این را بدانند که مسابقات قهرمانی جهان یکی از معتبرترین رقابت های والیبال است که تیم ها با بهترین شرایط خود در آن حاضر می شوند و ما باید توقعات معقول از تیم ملی داشته باشیم. اگر بتوانیم در بین رتبه های ۶-۱۰ قرار بگیریم، عملکرد خوبی است. همانطور که می دانید تیم ملی در دوره گذشته مسابقات، عنوان ششمی را کسب کرد و تکرار این می تواند نتیجه خوبی برای ملی پوشان باشد.

کد خبر 4408474 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال بلغارستان سعید معروف تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر والیبال کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جوانان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت