Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:31:58 GMT

رونمایی از پوستر نمایش «همه پسران من»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۸۹۵

رونمایی از پوستر نمایش «همه پسران من»

به گزارش خبرنگار مهر، «همه پسران من» نوشته آرتور میلر یکی از ماندگارترین نمایشنامه های دنیا است که اجرایی از آن از اول مهرماه ٩٧ ساعت ٢١ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود.

کارگردانی این اثر را مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو برعهده دارند.

طراحی پوستر این کار توسط امین دایی کارشناس ارشد رشته گرافیک دانشگاه تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش بر پایه یک اتفاق واقعی بنا شده است که در آن ۲۱ خلبان در جنگ جهانی دوم به دلیل نقص فنی کشته می شوند. جو کلر رییس کارخانه ای است که در آن قطعات این هواپیماها ساخته می شدند. او و چند نفر از کارمندان این کارخانه راهی دادگاه می شوند. در این بین پسر جو کلر در جنگ مفقوالاثر می شود. نمایش سه سال بعد از این اتفاقات را نشان می دهد...

سایر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: مانیا بیگلری، طراح صحنه و ساخت دکور: عبدالرزاق بنی شیخ الاسلامی، ایمان نظری، طراح گریم: مریم رستگارمطلق، مجریان گریم:ثمین باباحسینی، ریحانه خائف زاده، علی احمدی، ساخت تیزر، طراحی پوستر و بروشور و محتوای تبلیغاتی: امین دایی، تصویربردار تیزر: حمیدرضا طاهر، عکاس: محمد جلالی نسب، اجرای نور و موسیقی: مرتضی ملک جاری، تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، کاری از گروه تئاتر ریما.

کد خبر 4408644 فاطمه حامدی خواه

منبع: مهر

کلیدواژه: آرتور میلر پوستر تماشاخانه دیوار چهارم تئاتر ایران ماه محرم فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی دوبله اسکار دوبلور اسکار خارجی زبان فرهنگستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سپیده» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش سپیده که از تولیدات حوزه هنری استان البرز بوده با مشارکت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری به نویسندگی فهیمه حیدرزاده و تهیه کنندگی و کارگردانی اشرف رفیعی از ۲۸ فروردین الی ۵ اردیبهشت در تالار سوره حوزه هنری ویژه بانوان به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می‌شود که سبب تغیر احوال و شخصیت او می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی همچون: حـورا حــسـن خانـی، ریـحانه طالبـی، شکـیــلا کـاوه، حـنــانه عـــلی سواری، مـهــشیـدباقـرزالکی، هـلیـا جانــخانی، فاطـمه جهانگیـری، زینب غـضنـفری، نازنین فاطمه اصغری، مـریـم دارابـی، عـرفـــانـه طالبــی، زهـراسـادات قریشـی، سیده ساعده آل محمدی، هدیه ابراهیم نصب، حانیه سادات میر باقری، مبـیـــنا صــبــری، مــائـده کــشـاورز و مهدا مولایی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل نمایش عبارتند از: دستــیـار کارگـردان:الهام مـعــارف ونــــد، اجرای حرکات پرفورمنس: مهسا سادات میرحبیبی، مائده کشاورز، هانیه مرادی، فـاطمه سـامقـانـــی، ریــحـانـه راز، زهرا مـعارف وند، ریحانه طالبی، سعیده دهـقان، مــهـدا مولایـی، شکیلا کاوه، فاطمه جهانگیــری، یـکتـا قلـی‌زاده، فاطمـه قلی‌زاده، هلیا جانـخانی، طراحی حرکات فرم: فاطـمه حـسـنا بزرگخو، سـر پرست تدارکات:زهره نــظـم‌ده، دستــیـاران تــــــدارکات: نرگس بـیگلـر، سـمیــه خدایاری، گروه طراحـی و دوخت لبا س: زیــنـب شـــهـراد، الــهــه مــعصـومـی، افــسـانـه هــــدایتــی، فاطـمه مـلا عباسی، اجـــرای گریم: مـژگان علی مـحـمدی، فـاطمـه حسنا بزرگخو، تهیه وتنظیم جلوه‌های ویژه بصری: امیـرعــلــی قـولیــان، امـیرحـسین معارف ونـد، ساخت کلیپ‌های سایه: عــلــی زارعـی، تنظیم و تدوین صوت: اشرف رفــیعی، طراح و ساخت دکورو اکسسوار: رقـیــه مــرادی، فـاطمه سـیـاح، با همکاری خانم‌ها لیـلا کشـاورز و پـــریــا جـانـخانی.

علاقه مندان می‌توانند جهت دیدن این نمایش به صورت رایگان به آیدی @ravvieh در ایتا پیام داده و یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۲۷۴۷۱۴۵ و ۰۹۰۳۱۷۸۴۶۳۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ◄ فیلم| مراحل ساخت اتوبوس هیدروژنی در کارخانه میلیارد دلاری تویوتا
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس
  • «سپیده» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود
  • محصولی جدید از طراح آیفون و خالق چت جی‌پی‌تی
  • گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)