Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:20:34 GMT

مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم‌آباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۹۵۱

مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم آباد مرکز لرستان برگزار شد.

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ... در این مراسم حضور داشتند.

امیر نقی دریکوند فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان در این مراسم ضمن قرائت بیانیه ای گفت: امروز برای گذر از بحران های اقتصادی نیاز به حرکت هایی جهادگونه در عرصه اقتصادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: نظام سلطه با ایجاد فشارهای اقتصادی بر مردم و تجهیز عوامل خودفروخته، خیال خام سرنگونی نظام اسلامی را در ذهن خود می پرورد؛ اما با هوشیاری نیروهای مسلح و تدبیر مسئولان کشور بدون شک بار دیگر نظام اسلامی سربلند بیرون خواهد آمد و با قدرت بیشتر راه خود را ادامه خواهد داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه ۳۱ شهریور ماه یاد آور حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران بوده، در این روز صدام با شلیک نمادین توپ به سمت مرزهای ایران و پس از آن با حمله ۱۹۲ جنگده نیروی هوایی عراق به مراکز حیاتی کشور جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند که هشت سال به طول کشید، تصریح کرد: بسیج مردم عامل اصلی بود که باعث پیروزی در طول دفاع مقدس شد.

امیر دریکوند افزود: در دفاع مقدس با فرمان امام(ره) نیروهای مسلح در صحنه های نبرد حضور یافتند و با رشادت ها و شهامت هایی که از خود به نمایش گذاشتند زمینه ساز پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شدند.

کد خبر 4408667

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری مهر، موکب محبان علی ابن ابیطالب (ع) همزمان با ایام عید نوروز و ماه رمضان، ۱۶ شب مناجات‌خوانی در کربلای معلی برگزار می‌کند.

در این مراسم حجج‌اسلام سیدعباس موسوی مطلق، علی سعیدیان و جواد نوری سخنرانی و سیدمحمود علوی و سیدامیر حسینی مناجات‌خوانی می‌کنند.

امیر کرمانشاهی، احمد نیکبختیان، مهدی رعنایی، علی پورکاوه، مهدی مختاری، امین قدیم، حسین خلجی، سیدمحمدرضا نوشه‌ور، پیمان محمدنژاد و فریدون کریم‌پور نیز در این مراسم روضه‌خوانی خواهند کرد.

این مجلس مناجات از فردا سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه مصادف با ۸ رمضان تا ۲۳ ماه رمضان از ساعت یک با مداد در خیمه‌گاه حسینی کربلای معلی برگزار می‌شود.صفحات اینستاگرامی javad.noori53 و hajfereydon این مراسم را پخش زنده می‌کنند.

کد خبر 6058084 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بی‌اعتمادی فزاینده آلمانی‌ها به نیروهای مسلح کشورشان
  • ۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • ساخت مسکن نیروهای مسلح عملیاتی شد
  • ۸۵ درصد پرونده‌های قضایی در ویسیان لرستان به صلح و سازش ختم شده است
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۰ هزار واحدمسکونی نیروهای مسلح/امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن