Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه «یاران آسمانی» به یاد شهید ابراهیم هادی، به سبک هایپر رئال و سیاه قلم در قالب ۳۵ اثر مهیا شده است و در گالری فرهنگسرای گلستان، جنب پارک فدک نارمک برگزار می‌شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نمایشگاه «یاران آسمانی» به یاد شهید ابراهیم هادی، به سبک هایپر رئال و سیاه قلم در قالب 35 اثر در ابعاد 30 در 42 (A3 ) مهیا شده و در گالری فرهنگسرای گلستان، جنب پارک فدک نارمک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 5 مهرماه در نظر گرفته شده است و همچنین با دعوت از راویان دفاع مقدس و تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم، خواهران شهید، فعالان فرهنگی و ارائه بسته فرهنگی، برنامه افتتاحیه و اختتامیه‌ای برگزار خواهد شد.

این حرکت فرهنگی درپاسداشت ایثار و شهادت و آشنایی با سبک زندگی شهدا، به همت یک گروه 16 نفره از بانوان هنرجوی نقاشی به سرپرستی محبوبه ادیبی فرد، انجام شده که در آن چهره 35 تن از شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم و همچنین شهدای موشکی و هسته‌ای و لبنانی طراحی و نقاشی شده است. همچنین کتاب و خاطرات شهدا در کنار آثار هنری قرار داده شده تا بازدیدکنندگان با مطالعه آنان بتوانند لحظاتی را با شهدا خلوت کنند و از نورانیت حضور و همنشینی با این عاشقان بی ادعا آرام و قرار گیرند و دلنوشته‌های خود را روی بوم برای شهدا بنویسند.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است