Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@18:06:56 GMT

«سوزن» در مراحل پایانی تدوین/ یک کمدی ـ درام دهه شصتی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۰۱۲

«سوزن» در مراحل پایانی تدوین/ یک کمدی ـ درام دهه شصتی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه سوزن، با پایان تصویربرداری فیلم کوتاه سوزن ساخته یوسف جعفری، تدوین آن توسط محمد طالبی در حال انجام است، همچنین صداگذاری و ساخت موسیقی آن زیرنظر محمد چنگی پیش می‌رود. پیش‌بینی می‌شود نسخه نهایی سوزن در نیمه دوم مهرماه آماده شود.
قصه سوزن در دهه شصت می‌گذرد و یک کمدی - درام کودک و نوجوان محسوب می‌شود که در یکی از روستا‌های توابع شهرستان فراهان استان مرکزی جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارمیدا نیازی، مبین سپاس زاده، رضا عیسی آبادی، علی اصغر نوری، یاسین پورعزیزی، حسن غیاث آبادی و رضا بهرامی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
در خلاصه داستان سوزن آمده است: گروهی جهادی برای انجام خدمات بهداشت و درمان و فعالیت‌های فرهنگی وارد روستایی دورافتاده می‌شوند که ظاهرا کودکی ندارد؛ اما نشانه‌هایی از حضور بچه‌ها در جای جای آن دیده می‌شود. اعضای گروه برای حل این معما دست به کار می‌شوند....
یوسف جعفری پیش از این کارگردانی آثار کوتاه داستانی و مستندی همچون «خاطرات رضاخانی»، «رویای گل ها»، «ایماژ»، «پیدایش»، «رقص شعله»، «اینجا پایان جاده نیست»، «میزبانی» و ... را برعهده داشته است.
این فیلم محصول جدید گروه هنری «کات» است. این گروه ۲ سال پیش توسط «باشگاه فیلم سوره» برای حمایت از فیلمسازان جوان در عرصه تولید فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند تشکیل شد.
عوامل فیلم کوتاه سوزن عبارتند از؛ تهیه‌کننده: حسین دارابی، کارگردان: یوسف جعفری، نویسنده: منا شکری، مدیر تصویربرداری: عباس شیرمحمدی، تدوین: محمد طالبی، صداگذار و آهنگساز: محمد چنگی، صدابردار: امین اردانی، طراح چهره‌پردازی: ثمره برازنده، طراح صحنه و لباس: علی اسماعیلی، مجری طرح: یوسف جعفری، تهیه شده در گروه هنری کات.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند