Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@09:26:34 GMT

غرق شدن نوجوان 14 ساله در زرینه رود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۰۵۹

غرق شدن نوجوان 14 ساله در زرینه رود

فرمانده انتظامی شاهیندژ از غرق شدن نوجوان 14 ساله در رودخانه "زرینه رود" ، خبر داد.

سرهنگ "جهانی" گفت: روز گذشته ، گزارشی به مرکز فوریت های 110 مبنی بر غرق شدگی یک نفر در رودخانه "زرینه رود" شاهیندژ، اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و مشخص شد که فرد حادثه دیده برای شنا داخل رودخانه رفته بود که به علت عدم مهارت در فن شنا، غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف جسد

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شاهین دژ ، از تمامی شهروندان خواست تا همواره در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه های عمیق که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در برخواهد داشت ، بپرهیزند.#پلیس 



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده و مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰ خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پیکان وانت با عابر پیاده در کمربندی نائین ساعت ۱۳:۵۷ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ۶ نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک پسر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه واژگونی ال ۹۰ در جاده شاهین شهر - علویجه ساعت ۱۶:۳۰ امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

عابدی ادامه داد: چهار نفر شامل یک زن، یک مرد و دو کودک دختر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 739773

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • برخورد مرگبار پژ و۴۰۵ با کوئیک
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان