Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:48:38 GMT

برانکو: مثل تام کروز و ماموریت غیرممکن!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۰۹۲

برانکو: مثل تام کروز و ماموریت غیرممکن!

سرمربی پرسپولیس می گوید او درخواستی برای تعویق دربی نداشته و اگر چیزی در این زمینه منتشر شده احتمالا به دیدارهای قبلی این تیم بازمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که بعد از پیروزی تیمش مقابل الدحیل، سه بازی دشوار مقابل سپیدرود، استقلال و السد در پیش دارد، امیدوار است سرخپوشان این سه بازی را با دستیابی به اهداف پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو به خبرنگار ما می گوید: حقیقت این است که وضعیت پرسپولیس را همه می دانیم. ما نسبت به سه تیمی که به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند بیشترین مشکل را داریم. اما از از امتیاز بزرگی به نام هواداران بهره می بریم، همچنین بازیکنانی که در بازی بزرگ مقابل الدحیل ظرفیت خود را نشان دادند.


او در ادامه حرف هایش می گوید: ما در موقعیت خیلی سختی قرار گرفتیم و اگر بخواهم آن را به چیزی تشبیه کنیم، این مرا به یاد تام کروز در فیلم ماموریت غیرممکن می اندازد که سختی ها یکی پس از دیگری و بدون وقفه سر راه او سبز می شود. برای پرسپولیس هم شرایط دقیقا به همین شکل است. وقتی خودمان را مهیای بازی الدحیل می کردیم و بعد نساجی با تمام قوا مقابل ما حاضر شد و کارمان را سخت کرد. بعد بازی الدحیل را بردیم و اکنون سپیدرود با علی کریمی برای کسب نتیجه به تهران می‌آید و بعد به استقلال می‌رسیم که حریف قابل احترام و سنتی ما در لیگ است و کسب نتیجه مقابل آنها خیلی دشوار خواهد بود. تازه دربی را که پشت سر بگذاریم، نوبت به بازی السد می رسد که خود یک مسابقه سرنوشت ساز و بسیار دشوار است و ما باید با تمام قوا و تمرکز در آن حاضر شویم، چرا که بعد از یک فصل وقت آن فرا رسیده که میوه سعی و تلاش خود را بچینیم.


برانکو با همان لحن خندان ادامه می‌دهد: این تقویم سخت در شرایطی مقابل تیم ماست که بهرحال از نظر بازیکن در مضیقه هستیم و البته آنها با نمایش بازی مقابل دحیل و همه دیدارها گذشته که به نمایش گذاشتند مایه امیدواری من هستند و امیدواریم دست در دست هواداران پرسپولیس از آن عبور کنیم، همانطور که تام کروز همیشه در پایان فیلم ماموریت هایش را با موفقیت پشت سر می گذارد، اگرچه آنجا همیشه کارگردانی با خود اوست و اینجا ما برای کسب موفقیت تلاش کنیم و نیمه دیگر سرنوشت در دست ما نیست.


سرمربی پرسپولیس در پایان درباره تعویق احتمالی دربی و درخواست این باشگاه گفت: ما هیچ درخواستی برای تعویق بازی ندادیم و ما بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن آن هستیم. مطمئنم که مسابقه ای خواهد بود که هواداران فوتبال ایران را خوشحال خواهد کرد و امیدوارم فراتر از هر نتیجه ای، بازی خوب در آن رقم بخورد و بحث‌هایی که درباره تغییر زمان آن وجود دارد تنها یک گمانه زنی است.

 

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی