Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید مشکلات پیش روی امضای قرارداد با سرمربی تیم ملی فوتبال حل شده است.

به گزارش ایسنا، دیدار دیشب (جمعه) تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به خاطر پرتاب سنگ به سمت داوران و مصدوم شدن کمک‌داور این دیدار، نیمه کاره باقی ماند. البته این اولین‌بار نیست که در لیگ هجدهم، چنین اتفاقی در خوزستان رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان هفته سوم لیگ برتر در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران هم تماشاگران حاضر در ورزشگاه اقدام به پرتاب سنگ به داخل زمین کردند که چندین نفر هم مصدوم شدند و باعث شد تا بازی چند مرتبه متوقف شود.

کاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال استان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی اتفاقات دیشب اظهار کرد:‌ رسیدگی به مواردی از این دست در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است اما برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقاتی در ورزشگاه کانون‌های هواداری باید با هواداران صحبت کنند تا تماشاگران برای لذت بردن از بازی به ورزشگاه بیایند. دلیل نمی‌شود که وقتی داور اشتباه می‌کند هواداران از سنگ استفاده کنند.

او افزود:‌ هواداران خوزستانی تاکنون ازاین کارها نکردند اما یک سری افراد سودجو بین آن‌ها وجود دارند که به وجود آورنده چنین اتفاقاتی در ورزشگاه هستند. باید با این افراد برخورد جدی شود و از حضور آن‌ها درورزشگاه جلوگیری شود. اتفاقاتی که دیشب در خوزستان افتاد تنها مختص به این استان نیست و در جاهای دیگر کشور هم رخ می‌دهد.

رییس هیات فوتبال استان خوزستان با یبان این که کمیته داوران باید برنامه ریزی خوبی برای انتخاب داوران بازی‌های لیگ برتر داشته باشند گفت: این کمیته باید داوران قوی و هوشیار را انتخاب کنند. البته قطعا تاکنون هم انتخاب داوران به همین شکل بوده است. داور بازی باید با کم‌ترین اشتباه یا حتی بدون اشتباه قضاوت کند تا عدالت برای تیم‌ها برقرار شود. نباید برای بازی‌ها داورانی انتخاب کنند که مشکل ساز شوند. با این حال نکته‌ای که وجود دارد این است که تماشاگران به هیچ عنوان نباید رفتارهای ناشایستی درقبال اشتباهات داوری داشته باشند. به نظر من هر کس که با اتفاقات داخل ورزشگاه مشکل دارد می‌تواند از محل ورزشگاه خارج شود. من از باشگاه‌ها می‌خواهم تا از هواداران‌شان بخواهند که خویشتن‌دارانه‌تر رفتار کنند .

طالقانی در پاسخ به این سوال که از نظر او مقصر اصلی اتفاقات دیشب چه کسی بوده است؟ بیان کرد:‌ من نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم. اشتباهات داوری جزیی از بازی است و نمی‌توان از داور خواست که اشتباه نکند. از آن طرف تماشاگران هم نباید اشتباهات داوری را با ابزارهای نادرست جواب دهند.

 او درباره‌ی اقدامات پیشگیرانه هیات فوتبال استان خوزستان برای جلوگیری از تکرار اتفاقات دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان تهران اظهار کرد: اقدامات هیات فوتبال مستلزم این است که بلیت فروشی ورزشگاه‌ها الکترونیکی شود. اگر مشخص شود که در هر صندلی چه کسی نشسته است در صورت رخ دادن اتفاقی او مسوول رفتارش است. با این حال در حال حاضر با توجه به نبود سیستم بلیت فروشی الکترونیکی کنترل ورزشگاه‌ها سخت است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره‌ی آخرین وضعیت امضای قرارداد با کارلوس کی روش توضیح داد: تا جایی که من می‌دانم مشکل پیش روی امضای قرارداد با کی‌روش تامین هزینه‌های ارزی اردوهای تیم ملی بوده است. فکر می‌کنم با توجه به صحبت‌هایی که شده بود، دیگر مشکلی برای تمدید قرارداد با کی‌روش وجود نداشته باشد. هم‌چنین نکته‌ای را باید گوشزد کنم که اگر کی‌روش هزینه‌ای هم داشته باشد بیش‌تر از آن برای فدراسیون فوتبال بازگشت پول دارد. او نشان داده است که مربی فهیمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باشگاه صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان تهران كارلوس كي روش هیات فوتبال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است

ساعات گذشته مارکوس رشفورد در واکنش به توهین برخی از هواداران منچستریونایتد نوشته بود: دیگر کافیست. 

طرفداری | نشست خبری اریک تن هاخ برگزار شد. 

پس از پیروزی مقابل شفیلد، منچستریونایتد در ادامه مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی رده نوزدهمی خواهد بود. تیم وینسنت کمپانی در چهار بازی مانده به پایان لیگ برتر برای بقا به امتیاز نیاز دارد. در سمت مقابل، شیاطین سرخ امیدوار هستند پیش از فینال جام حذفی، وضعیت بهتری در درون زمین داشته باشند. اریک تن هاخ در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است.

اعتراض مارکوس رشفورد به توهین هواداران منچستریونایتد 

با رشفورد ابراز همدری می‌کنم. فصل گذشته او عملکرد درخشانی داشت و بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را رقم زد. رشفورد در آن فصل 30 گل به ثمر رساند. با این حال، در فصل جاری نتوانسته چنین عملکردی داشته باشد و از سوی هواداران و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. وظیفه ما در باشگاه حمایت از او است و همه باید از رشفورد پشتیبانی کنیم تا به سطح عملکرد فصل گذشته خود بازگردد. من معتقدم رشفورد به حمایت و تشویق نیاز دارد. ما همگی از توانایی‌های او آگاهیم و وظیفه داریم از او حمایت و به او انگیزه دهیم. رشفورد قادر است عملکردی به مراتب بهتر از آنچه در فصل جاری به نمایش گذاشته، ارائه دهد. ما شاهد توانایی‌های او بوده‌ایم. 

طرفداران منچستریونایتد 

فکر می‌کنم هواداران همیشه حامی ما هستند. وقتی وارد اولدترافورد می‌شویم، استقبال آن‌ها را دریافت می‌کنم. صدای تشویق هواداران در بازی روز چهارشنبه، بلندتر از چیزی بود که تا به حال شنیده بودم. حتی در بازی‌های خارج از خانه هم آن‌ها همیشه حامی هستند، از تیم حمایت می‌کنند و ارتباط بسیار خوبی بین ما و هواداران وجود دارد.

آخرین وضعیت بازیکنان 

همان اسکواد روز چهارشنبه را داریم اما میسون مانت برگشته است. فکر می‌کنم مارتینز، شاو و مارسیال هم تا آخر فصل در دسترس خواهند بود. آن‌ها تمرینات روی چمن را آغاز کرده‌اند. هفته آینده آن‌ها در ادامه پیشرفت‌شان باید یک گام دیگر برداشته و به تمرینات تیم اضافه شوند. رافائل واران نیز می‌تواند دوباره به میدان برود. در مورد تمدید قرارداد او پیشرفتی حاصل نشده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است