Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یکی از حاضران در مراسم رژه ارتش در اهواز که صبح امروز با تیراندازی برخی عناصر تروریستی همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا مشاهدات خود از این حادثه را شرح داد.

مرتضی جابریان، برای پوشش تصویری مراسم روز ارتش در محل حادثه حاضر بوده است. او بارها در طول گفت‌وگو در جایی که به آمار شهدا و مجروحان اشاره می‌کرد نتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما در حال عکاسی بودیم؛ رژه تازه تمام  شده‌ بود و سه چهار گردان رفته بودند و یک گردان زره‌ای باقیمانده بود که تیراندازی شروع شد.

جابریان ادامه داد: فکر کردیم طبق عادت در رژه‌ها که صدای تیر پخش می‌کنند این هم فقط صدای تیر است. به همین دلیل خیلی بیخیال بودیم و با خنده گفتیم مانور است. همان لحظه دیدیم همه در حال فرار هستند، شخصیت‌ها و محافظان در حال تحرک بودند.

این شاهد عینی حادثه تروریستی در اهواز گفت: صدای تیر می‌آمد و من برای عکاسی به دنبال صدای تیر رفتم که یکی از حفاظت سپاه یا ارتش من را از پشت گرفت و به سمت دیگری هدایت کرد.

وی گفت در ابتدا برای یک زمان کوتاهی تیراندازی کمی آرام شد ولی دوباره صدای تیراندازی شدید شد. همه شوکه شده بودند. بچه‌های عملیات سپاه و حفاظت نیروی انتظامی و ارتش فهمیدند این حمله تروریستی است و با آنها درگیر شدند. ما فقط صدای تیر می‌شنیدم. خیلی از بچه‌ها در کانال‌های آب خوابیده بودند. من رفتم بالای سر شهدا و زخمی‌ها. یکی از کشته‌ها از تروریست‌ها بود. بچه‌های امنیت می‌گفتند این تروریست است. لباس شخصی پوشیده بود و خشاب کلاش به او وصل بود.

ویدئوی زیر توسط مرتضی جابریان از صحنه تیراندازی در اهواز گرفته شده است؛

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حادثه تروریستی حادثه تروریستی در اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، رسانه های پاکستانی اعلام کردند: حمله گروهی از تروریست ها به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان در ایالت بلوچستان این کشور با هشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

شبکه خبری «جیو تی‌وی» اعلام کرد حمله تروریستی مسلحانه به پایگاه نیروی دریایی پاکستان در منطقه «تربت» از نواحی ایالت بلوچستان این کشور خنثی شد.

منابع خبری افزودند: گروهی از تروریست ها بامداد روز دوشنبه با سلاح های سنگین و بمب های دست ساز سعی کردند به پایگاه «پی نی اس» نیروی دریایی پاکستان در شهر «تربت» وارد شوند که با واکنش به موقع نیروهای امنیتی این حمله تروریستی خنثی شد.

منابع خبری افزودند: عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی در محل مذکور منجر به هلاکت ۴ تروریست و کشته شدن یک نیروی مرزبانی ارتش پاکستان شده است.

منابع امنیتی با بیان اینکه عملیات پاکسازی منطقه همچنان ادامه دارد، افزودند: تروریست های به هلاکت رسیده عضو گروه های ممنوع الفعالیت و تجزیه طلب بلوچ هستند.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در بیانیه ای از اقدام به موقع نیروهای امنیتی برای خنثی سازی این حمله تروریستی بزرگ قدردانی و اعلام کرد: ملت پاکستان برای ریشه کن کردن تروریسم شانه به شانه نیروهای مسلح ایستاده اند.

این سومین حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در دو هفته گذشته است، ۲۵ اسفند سال گذشته نیز حمله تروریستی به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی منجر به کشته شدن ۷ نظامی شد؛ همچنین هفته گذشته نیز در یک انفجار انتحاری در نزدیکی خودروی نیروهای امنیتی پاکستان در شهر «دیرا اسماعیل خان» دو نیروی نظامی این کشور کشته شدند.

دیگر خبرها

  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان