Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:40:30 GMT

بازیگر نقش ترامپ: او دیوانه است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۳۱۰

«اَلِک بالدوین» در چهل و چهارمین فصل برنامه زنده شنبه شب، دوباره در نقش دونالد ترامپ ظاهر می‌شود. وی درباره ترامپ گفته است: همه مردم هم این را می‌دانند که او دیوانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «اَلِک بالدوین» در چهل و چهارمین فصل برنامه پربیننده «Saturday Night Live»(برنامه زنده شنبه شب) شبکه «ان‌بی‌سی» دوباره در نقش دونالد ترامپ ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بالدوین در حین برنامه زنده «اوریجین» گفت: معتقدم که ترامپ دیوانه است همه مردم هم این را می‌دانند که ترامپ دیوانه است. ما یک مرد داریم که رئیس‌جمهوری دیوانه است. با این آدم خرفت نمی‌توان به هیچ موفقیتی دست یافت.

چهل و چهارمین فصل برنامه «Saturday Night Live»(برنامه زنده شنبه شب) شبکه «ان‌بی‌سی» شنبه ۲۹ سپتامبر(هفتم مهرماه) شروع خواهد شد.

«لورن مایکلز» مدیر اجرایی این برنامه به «جیمز اندرو میلر» نویسنده برنامه گفت که از بازگشت اَلِک بالدوین بسیار خوشحال است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از امروز در صدا و سیمای استان آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از این دو نامزد، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: روز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات نامزدهاست، برنامه مناظره‌ها ساعت ۶ صبح و ۱۳ از رادیو و ساعت ۸ صبح و ۱۵ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • ببینید | کنایه هاشم بیک‌زاده به قیمت دلار در برنامه زنده
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات