Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:57:53 GMT

امنیت و آرامش مرزهای نظام اسلامی را مرزنشینان حفظ می کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۵۷۵

امنیت و آرامش مرزهای نظام اسلامی را مرزنشینان حفظ می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمد اسدی صبح شنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان با اشاره به پیروزی های انقلاب اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: اگر همراهی، همکاری و همدلی مردم کردستان نبود شاید به این آسانی امنیت در این خطه برقرار نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امنیت، سرافرازی، دلبستگی و وفاداری این خطه در جای دیگری کمتر دیده می شود، افزود: امروز امنیت استان کردستان در مقایسه با دیگر استان ها در رده های بالا قرار دارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما باید قدر امنیت کنونی خود را بدانیم، ادامه داد: هنوز امنیت کامل در بیشتر کشورهای منطقه برقرار نشده یا با نا امنی روبرو هستند.

امیر سرتیپ اسدی با ایثار مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در همان روزهای اول جنگ بسیج و نیروهای مردمی در کنار نیروهای مسلح و ارتش قرار گرفتند و وجود چندین شهید در یک خانواده در این خطه نشان می دهد، این مردم برخلاف تصور صدام ترسی به دل راه ندادند و پای در رکاب بودند.

وی بیان کرد: جامعه امروز ما جامعه ای متحد و منسجم است که نیروهای مسلح آن اعم از بسیج، ارتش و سپاه به طور واحد در برابر دشمنان ایستاده اند و نه تنها نیروهای مسلح بلکه اقوام و مذاهب نیز همه یکپارچه تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران به طور واحد از این سرزمین خود دفاع خواهیم کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در منطقه کردستان با اشاره به اهمیت یادآوری دفاع مقدس گفت: آینده از کسانی است که از گذشته خود باخبر باشند و اگر مروری به گذشته خود نداشته باشیم نمی توانیم آینده را ترسیم کنیم.

همزمان با ۳۱ شهریور ماه روز آغاز جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران و شروع هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح کردستان در سنندج برگزار شد.

گفتنی است نیروهای مسلح مستقر در این استان با برگزاری رژه، اقتدار و آمادگی خود را برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و تیم های رژه موتوری، تانک، خودرویی و پیاده نظام با نظم خاصی از جلوی جایگاه رژه رفتند و مقتدرانه نشان دادند جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کردستان از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مردمی آماده دفاع در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز به ایران اسلامی است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان این استان حضور داشتند.

کد خبر 4408668

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزنشینان نیروهای امنیتی هفته دفاع مقدس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز