Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:22:44 GMT

انجام طرح هجرت در 4 مدرسه ملایر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۵۸۸

انجام طرح هجرت در 4 مدرسه ملایر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایربا اشاره به اینکه طرح هجرت در 4 مدرسه با توجه به نیاز مناطق محروم و حاشیه ‌شهر انجام شده است، ادامه داد: امسال برای ساماندهی نیروی انسانی نرم‌افزاری تهیه شده که امتیازات فصلی همکاران را با توجه به فرم امتیازبندی و اعمال ضرایب در آن ثبت می‌شود که برای سنوات آینده هم قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار پایه 12و افزایش هزار دانش‌آموز به جمع دانش‌آموزان ملایری، بیش از هزار میز و صندلی تعمیر و آماده شده و کارهای تعمیر و تجهیز، دیوارکشی، رنگ‌آمیزی و ایزوگام 25 مدرسه پایان یافته است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر یادآور شد: مراسم روز غنچه‌ها ویژه پیش‌دبستانی‌ها در مدرسه کشاورز، مراسم روز شکوفه‌ها برای دانش‌‎آموزان پایه اول ابتدایی در آموزشگاه حاج رئیسی و مراسم روز جوانه‌ها ویژه پایه هفتم در دبیرستان دخترانه حاج فراهانی امروز ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

سلگی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 160 دانش‌آموز شهری و روستایی در طرح رویش شرکت کردند، گفت: وجود وقفه زمانی، تعطیلات تابستانی در آموزش دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان پایه اول، منجر به فراموشی بخشی از آموخته‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح رویش با هدف فراهم کردن فرصتی برای یادگیری بیشتر در شهرستان اجرا شد، افزود: در این طرح، دانش‌آموزانی که پایه اول را سپری کرده‌اند و نیازمند به کسب آمادگی‌های بیشتر تحصیلی هستند، به عنوان گروه هدف قلمداد می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اظهار کرد: معمولا دانش‌آموزانی در طرح شرکت داده می‌شوند که در مدارس محروم و حاشیه‌شهر زندگی می‌کنند و خانواده‌های آنها شرایط لازم برای فراهم کردن زمینه آموزش‌های تکمیلی فرزندان خود را ندارند.

سلگی با اشاره به اینکه این طرح برای دومین سال در ملایر اجرا می‌شود که با استقبال والدین همراه شد، افزود: طرح رویش به مدت 10 روز اجرا و قبل از اجرای طرح برای والدین جلسه توجیهی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مدارس شرکت‌کننده در این طرح 22 مدرسه و تعداد کلاس‌های اول موجود در مدارس مورد نظر 40 کلاس، تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح 160 نفر و تعداد کلاس‌های تشکیل شده 8 کلاس است.

وی اظهار کرد: شیوه‌نامه آماده شده طرح رویش، از سوی کارشناسان آموزش ابتدایی ملایر به همه مناطق استان ارسال شده و خواستار اجرای طرح در مناطق شدند همچنین طرح اجرا شده رویش در ملایر به عنوان طرح پیشنهادی به وزارتخانه ارسال شد و در صورت تصویب نهایی از سوی وزارتخانه به عنوان یک طرح وزارتی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

شرکت 160 دانش‌آموز در طرح رویش ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح هجرت مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی