Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:11:39 GMT

آلبوم‌های سرود به بازار می آیند/ تلاش برای توزیع حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۷۲۵

آلبوم‌های سرود به بازار می آیند/ تلاش برای توزیع حرفه‌ای

سجاد چوگان‌باز مدیرتولید آلبوم سرود «بزرگ راه» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه این آلبوم مورد اقبال قرار گرفته است، توضیح داد: پس از رونمایی آلبوم در روز نوزدهم شهریور ماه در تالار وحدت تهران با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس سازمان هنری رسانه ای اوج و خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بود شاهد استقبال مخاطبان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از پایان مراسم تعدادی از فرزندان شهدای عزیز دفاع مقدس از جمله شهید صیاد شیرازی و شهید زین الدین از انتشار چنین اثر ابراز خرسندی کردند که همین موضوع عزم ما را دوچندان کرد تا آثار دیگری در حوزه سرود بسازیم.

این فعال عرصه موسیقی های انقلابی با تاکید بر اهمیت سرود گفت: سرود می تواند مانند گذشته نقش موثری در سبد شنیداری مخاطبان داشته باشد و ما با اتکا به این استقبال تلاش می کنیم پروژه های بعدی را هم طراحی کنیم. البته هدف دیگر ما این است که این آلبوم تا چند روز آینده به فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری ورود پیدا کرده و در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات موسیقی قرار بگیرد.

چوگان باز در پایان گفت: آلبوم «بزرگ راه» اولین اثر تولیدشده از سوی مرکز موسیقی «مأوا» است که در قالب یک بسته مجزا به مخاطبان عرضه شده است و تصمیم داریم علاوه بر برنامه هایی که برای این آلبوم در طول هفته دفاع مقدس در نظر گرفتیم شرایطی را فراهم کنیم که آلبوم های دیگری با مضامین متفاوت در بازار موسیقی منتشر کنیم.

آیین رونمایی آلبوم سرود «بزرگ راه» به آهنگسازی سجاد چوگان باز، سینا پارسیان و احسان جوادی با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس دوشنبه نوزدهم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار شد.

آلبوم سرود «بزرگ‌راه» متشکل از قطعات سرود و همخوانی درباره سرداران شهید همّت، بروجردی، شهید زین الدین، برونسی، باقری، باکری، خرّازی، طهرانی مقدّم، چمران، صیّاد شیرازی است.

کد خبر 4408617 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی پاپ تئاتر ایران ماه محرم فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی فرهنگستان هنر عاشورا دوبله اسکار دوبلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی