Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:51:33 GMT

برایتون – تاتنهام؛ در انتظار درخشش جهانبخش

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۷۹۲

برایتون – تاتنهام؛ در انتظار درخشش جهانبخش

بنا به ادعای رسانه های نزدیک به برایتون آلبیون احتمال این که ستاره ایرانی و 17 میلیون پوندی امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان برود، خیلی زیاد است.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت پنج هفته از رقابت های لیگ برتر جزیره علیرضا جهانبخش گران ترین خرید تاریخ باشگاه برایتون هنوز به ترکیب اصلی نرسیده و در تمام هفته های گذشته به عنوان یکی از بازیکنان جانشین و تعویضی به میدان رفته است که نمایش 20 دقیقه ای هفته قبل ستاره ایرانی در مصاف با ساوتهمپتون باعث شد تا در آستانه بازی مهم با تاتنهام شانس او برای حضور در ترکیب اصلی بالا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خرید 17 میلیون پوندی برایتون در تابستان 2018 با ورود خود به زمین مقابل ساوتهمپتون در نقش وینگر چپ نمایشی تاثیرگذار از خود ارائه داد تا جایی که در دقیقه 80 ضربه دیدنی او با برخورد به دیرک دروازه به اوت رفت. جهانبخش به قدری موثر بازی کرد که بعد از فرار از شکست برایتون مقابل ساوتهمپتون رسانه های جزیره میانگین امتیاز بالایی برای ستاره ایرانی در نظر گرفتند تا شانس او برای حضور در ترکیب اصلی بالاتر برود.


در فاصله چند ساعت تا بازی با تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر جزیره برخی رسانه های نزدیک به باشگاه برایتون از حضور جهانبخش در ترکیب 11 نفره مد نظر کریس هیتن برای این بازی مهم خبر دادند، جایی که ستاره ایرانی در رقابت با سولی مارچ قرار است به عنوان وینگر چپ به مصاف تاتنهام برود تا جنگی دیدنی با لوکاس مورا برزیلی یا سون هیونگ مین کره ای در آمیکس استادیوم داشته باشد.


تاتنهام برای اولین بار تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی سه شکست متوالی را تجربه کرده است تا همین اتفاق فشار روحی روانی شدیدی به اسپرزها وارد کند از همین رو حساسیت های جدال آنها با برایتون در این هفته از رقابت های لیگ جزیره بیشتر از قبل شده است. برایتون که پیش از این در بازی های خانگی خود نتایج قابل قبولی همچون شکست دادن من یونایتد را در کارنامه اش ثبت کرده حالا چشم به سه امتیاز بازی با تاتنهام دوخته و در این راه حضور احتمالی علیرضا جهانبخش می تواند بر جذابیت های این بازی برای فوتبالدوستان ایرانی بیافزاید.

 

ترکیب احتمالی برایتون از دید رسانه های جزیره که بنا به این پیش بینی علیرضا جهانبخش در پست وینگر چپ به میدان خواهد رفت.

 

 

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو