Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج- ايرنا- فرمانده انتظامي نظرآباد از کشف حدود 3 ميليارد ريال ظروف آشپزخانه احتکارشده در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي سليماني روز شنبه در گفت و گو باخبرنگاران افزود: به دنبال دريافت گزارشي مبني بر احتکار کالا در يک انبار واقع در شهر نظرآباد، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالاي اين شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: ماموران پس از تحت نظر قرار دادن محل مذکور با هماهنگي مقام قضايي به محل اعزام که در بازرسي از انبار کارگاه، يک هزارو 640 سرويس قابلمه، 411 بسته پوشک بچه و 610 ثوب انواع البسه کشف شد.
سليماني افزود: کارشناسان ارزش کالاي کشف شده را حدود 3 ميليارد ريال اعلام کرده که يک نفر نيز در اين زمينه دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: انبار مذکور پلمب و متهم به همراه محموله به سازمان تعزيرات حکومتي معرفي شد.
ازابتداي سال جاري تاکنون حدود 120 ميليارد ريال کالاي احتکاري در استان البرز کشف شده است.
2098/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

 افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی (۴۹۵۰ کیلوگرم) مغز بادام درختی محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف‌کنندگان مواد قاچاق با انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم، معمولا به انواع بیماری‌ها دچار می‌شوند.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد