Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:05:42 GMT

۱۱ شهید و بیش از ۳۰ مجروح در حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۸۲۸

۱۱ شهید و بیش از ۳۰ مجروح در حادثه تروریستی اهواز

در حمله تروریستی به نیروهای مسلح اهواز، تاکنون ۱۱ نفر شهید شدند. گروه تروریستی الاحوازیه مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در حمله تروریستی به نیروهای مسلح اهواز که صبح امروز در مراسم رژه هفته دفاع مقدس رخ داد، تاکنون 11 نفر شهید شدند که اسامی هفت نفر آنها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی لویمی، اسماعیل شفیعی نژاد، میلاد جهانگیرنژاد، رضا شفیعی، سعید کریمی، امیر فرخی، یونس پورحلو از جمله شهدای این جحمله ترویستی هستند که اسامی آنها منتشر شده است.

 

تروریست ها چهار نفر بوده اند که با اقدام به موقع نیروهای مسلح 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شدند.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، از انهدام این تیم تروریستی خبر داد و گفت: به محض حمله تیم تروریستی به نیروهای امنیتی وارد عمل شده و به تعقیب تروریست ها پرداختند و توانستند این تیم تروریستی را متلاشی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی حاضر در محل اجازه ورود عوامل تروریستی به جایگاه را ندادند و اوضاع تحت کنترل و آرام است، تصریح کرد: اقدامات این گروه های تروریستی در اهواز مسبوق به سابقه است.

 

سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، هم در این باره عنوان کرد: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان «الاحوازیه» هستند که از عربستان سعودی تغذیه می‌ کند.

 

وی با بیان اینکه اقدام این گروه تروریستی برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح است، افزود: در این مراسم، این عناصر مسلح به سمت مردم و نیروهای مسلح حاضر در رژه تیراندازی کردند.

 

علی نجفی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نیز با محکوم کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: این کمیسیون در جلسه یکشنبه (1 مهر) با حضور دستگاه‌ های ذیربط به بررسی این موضوع می ‌پردازد.

 

وی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان و نیروهای نظامی در این حمله تروریستی ابراز امیدواری کرد: با هوشیاری نیروهای امنیتی هرچه زودتر عوامل این حادثه شناسایی شوند و به سزای عملشان برسند.

 

علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، با بیان اینکه تعداد شهدای این حادثه به 11 تن افزایش یافت، خاطر نشان کرد: همچنین تعداد مجروحین در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز  به بیش از 30 نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: مجروحان حادثه تروریستی در اهواز به بیمارستان نزدیک به این حمله تروریستی همچون بیمارستان آپادانا، آیت الله کرمی و گلستان منتقل شدند و تیم های پزشکی در آماده باش کامل به سر می برند و به وضعیت مجروحین رسیدگی می کنند.

 

به دنبال حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، به دستور وزیر بهداشت، قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت به همراه رئیس اورژانس کشور و رییس سازمان انتقال خون به منظور پیگیری و نظارت بر درمان مصدومین این حادثه، عازم اهواز شدند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عاشورا تاسوعای حسینی هفته دفاع مقدس عاشورای حسینی عزاداری محرم رژه نیروهای مسلح امام حسین ع تاسوعا حمله تروریستی رژه نیروهای مسلح اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم