Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت و گوی مفصل با احسان حاج صفی در مورد شرایط تیم ملی.

طرفداری- احسان حاج صفی در ابتدا گفت:

اردوی خوبی را پشت سر گذاشتيم و بازیکنان هم در اردوی گذشته به تدريج اضافه شدند و اردو را زیر نظر کادر فنی برگزار کرديم. اوضاع و شرایط بدنی ام خوب است و  با تمرينات مستمر سعی دارم هر روز نسبت به روز گذشته پیشرفت داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج صفی در مورد سه ديدار مرحله گروهی گفت:

نسبت به گروه های ديگر تيم های نسبتا بهتری در گروه ما قرار دارند. البته بازی با عراق سخت است، اما ما هم ایران هستيم و برای قهرمانی آسیا به امارات می رويم تا شرایط خوبی را رقم بزنيم. 

وی با اشاره به جام ملتهای استراليا گفت:

قطعا ديگر شرایط بازی قبلی ما و چالشی که با عراق در جام ملتهای قبلی داشتيم رقم نخواهد خورد. اين مشکل هر چند سال يکبار برای يک تيم بوجود می آيد و دیگر مشکلات قبلی بوجود نخواهد آمد و امسال با شرایط متفاوتی به مصاف عراق می رويم و با يک نتيجه خوب عراق را شکست می دهيم تا جبران آن بازی را کرده باشيم.

حاج صفی در مورد حضور هواداران تیم ملی در امارات افزود:

درست است که استراليا خیلی از ايران دور بود اما ایرانیهای زیادی آمدند و تيم ملی را تشویق کرده و حمایتمان کردند. البته امسال مسابقات در امارات است و بدون شک مردم در اين کشور سنگ تمام خواهند گذاشت و ورزشگاه ها را پر خواهند کرد تا پس از چند سال نتيجه زحمات همه را بگیریم و مردم ایران را خوشحال کنيم.

وی در ادامه گفت:

صد در صد ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه ای که در تيم ملی حضور دارند می تواند بسیار کارگشا باشد. اين باعث می شود در جام ملتها خیلی خوب ظاهر شويم همانطور که در جام جهانی خيلی خوب عمل کرديم و می توانيم در جام ملتها هم بهتر باشيم و نتايج بهتری هم بدست بیاوريم.

حاج صفی در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت جام ملتها و جام جهانی با توجه به تجربه وی در دو جام گفت:

آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند. در جام جهانی تيم های خیلی بزرگ حضور دارند و البته در جام ملتها هم درست است که تيم های خوبی حضور دارند، اما يک مقدار سطحش پايين تر است، اما جام جهانی شرایط خاصی دارد.

وی تاکید کرد:

در جام جهانی با تيم های بزرگی که هر کدام قهرمان قاره خود و قهرمانی جهان بودند بازی کرديم و قطعا امکان انجام بازی خیلی هجومی وجود نداشت اما در جام ملتها سطح تیم ها پايين تر است و می توانيم سبک بازی مان را تغییر داده و با يک تدبیر و استراتژی درست در نوع بازی مان نتایج بهتری بگیریم.

حاج صفی در مورد انتظارات از تيم ملی گفت:

انتظارات با توجه به عملکرد ما در جام جهانی که خوب ظاهر شديم بالا رفته، اما از طرف ديگر بايد ببینيم شرایط آماده سازی ما چگونه است. تاکنون وضعيت سرمربی تيم ملی مشخص نشده و اگر از هم اکنون برای برنامه ریزی آغاز کنيم باز دير است و از رقبا عقب تر هستيم. همه تيم های خوب آسیا مثل  ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استراليا و امارات بازیهای متعدد و خوبی با تيم های بزرگ انجام می دهند اما ما بازی چندانی نداريم. در فیفا دی نخست همه تیم ها بازی کردند اما ما بازی نکرديم و تنها از فیفا دی دوم استفاده کرديم.

وی در مورد دیدار برابر ازبکستان گفت:

ازبکستان تیم خوبی بود اما تیم ملی به اردوها و بازی های بهتر و بزرگتری نیاز دارد و همينطور که پیش می رويم، زمان می گذرد و به روزهای مسابقات نزدیک تر می شویم و از دولت و فدراسیون می خواهم به تيم ملی کمک کنند تا به شرایط ایده آل برسیم.

وی گفت:

حریف های ما تيم های ژاپن و کره جنوبی و بعضی تيم های عربی و خود میزبان هستند که در برنامه  آماده سازی خوبی دارند و در حال بازیهای بزرگ بوده و از ما جلو تر هستند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، حاج صفی در پایان گفت:

فوتبال ورزشی است که اين توانایی را دارد که مثل جام جهانی که مردم با برد و مساوی و باخت تیم ملی ايران شادی کردند و گريه کردند، می تواند تاثیر بسیار زيادی بر مردم بگذارد و باعث شادی آنها بشود و امیدوارم بتوانند با حضور خودشان و انرژی مثبتی که همیشه به ما داده اند موجبات شادی آنها را فراهم بیاوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی در گفت‌وگو با قدس: با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم / فاصله تیم‌ها در آسیا کمتر شده است
  • معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • ترکیب تیم ملی کوراش جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد