Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:29:14 GMT

توخل از پاری سن ژرمن می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۸۵۱

توخل از پاری سن ژرمن می‌رود؟

اختلاف سرمربی و مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، توماس توخل در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده گرفت.

با وجود آن که تیم توخل قهرمان سوپر جام فرانسه شد و در رقابت‌های لوشامپیونه هم با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد اما خبرهای خوبی از این باشگاه پاریسی به گوش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه لوپاریزین از اختلاف جدی توماس توخل با هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن سخن به میان آورد و نوشت که مدت‌ها است که این دو هیچ حرفی با یکدیگر نزده‌اند.

به نوشته این روزنامه فرانسوی توخل به خاطر آن که مدیر ورزشی پاری سن ژرمن نتوانست جایگزینی برای تیاگو موتا پیدا کند ناراحت است.

توخل در بوروسیا دورتموند هم چنین مشکلی داشت و بعد از آن که با مدیر ورزشی این باشگاه به مشکل خورد تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و هواداران پاری سن ژرمن هم این ترس را دارند که در نهایت اختلاف سرمربی و مدیر ورزشی باشگاه به ضرر این تیم تمام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام توماس توخل تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال (بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن)

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال را مشاهده می کنید.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها