Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:22:08 GMT

واکنش کاربران توییتر به حادثه تروریستی اهواز +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۸۹۴

واکنش کاربران توییتر به حادثه تروریستی اهواز +تصاویر

صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز چند نفر به صورت مسلحانه به این مراسم حمله کردند.

به گزارش مشرق، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز شماری از عناصر مسلح ناشناس به سمت محل رژه حمله کردند. در این حادثه تروریستی چند عنصر مسلح رژه را به گلوله بستند.بر اساس اطلاعات رسیده در این حادثه چندنفر به شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند.

در پی این حادثه کاربران فضای مجازی این حمله تروریستی را محکوم کردند و واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آنها را می بینید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز توییتر حمله تروریستی حمله تروریستی اهواز دفاع مقدس کاربران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سایه پرچم سه رنگ، همراه اشک و لبخند

سال ۱۴۰۲ با وقایع تلخ و شیرین بسیاری در سطح ملی گره خورده بود، وقایعی که در این گزارش به ده مورد از مهم‌ترین آنها از منظر سیاسی پرداخته‌ایم، زیرا مرور این تجربیات همگانی در آستانه آغاز سال جدید یادآوری می‌کند که عبور از چالش‌های دشوار و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تنها با عزم و اتحاد ملی ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سال ۱۴۰۲ با وقایع تلخ و شیرین بسیاری در سطح ملی گره خورده بود، وقایعی که در این گزارش به ده مورد از مهم‌ترین آنها از منظر سیاسی پرداخته‌ایم، زیرا مرور این تجربیات همگانی در آستانه آغاز سال جدید، بیش از هر چیز یادآوری می‌کند که اگرچه گاه مجبور به تحمل شرایط دشواری هستیم اما عبور از چالش‌های دشوار و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تنها با عزم و اتحاد ملی ممکن است و مردم شریف ایران نیز در سال ۱۴۰۲ با حضور مؤثر خود در صحنه‌های مختلف ثابت کردند علیرغم هر چیز در سایه پرچم سه رنگ همراه اشک و لبخند یکدیگر هستند.

۱۰ واقعه سیاسی مهم سال ۱۴۰۲ در یک نگاه

رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
حمله تروریستی شاه‌چراغ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
عضویت دائم ایران در گروه بریکس ۲ شهریور ۱۴۰۲
برگزاری اولین جلسه محاکمه گروهک منافقین ۲۱ آذر ۱۴۰۲
حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی راسک ۲۴ آذر ۱۴۰۲
حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت کشور ۲۷ آذر ۱۴۰۲
شهادت شهید سیدرضی موسوی در سوریه ۴ دی ۱۴۰۲
حادثه تروریستی کرمان ۱۳ دی ۱۴۰۲
حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل ۲۶ دی ۱۴۰۲
برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
۱. رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح؛ ایران در جمع ۴ کشور برتر جهان

شانزدهم خردادماه با انتشار اولین تصاویر از اولین موشک هایپرسونیک ایرانی به نام «فتاح»، کشورمان رسماً در جمع ۴ کشور دارنده این فناوری در جهان قرار گرفت. موشک فتاح به عنوان یکی از جدیدترین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران، هزار و ۴۰۰ کیلومتر برد دارد و قادر است از تمامی سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و سرعت آن پیش از اصابت به هدف ۱۳ تا ۱۵ ماخ است. این نوع موشک جزو جدیدترین تسلیحات و تجهیزات محسوب می‌شود که امروزه توسط کشورهایی همچون آمریکا، روسیه و چین تولید و به کار گرفته می‌شود. به گفته سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، برای فتاح هیچ ضد موشکی وجود ندارد و مقابله با موشکی با این سرعت، ناممکن است.

لازم به ذکر است که پرونده موشک‌های هایپرسونیک در سال ۱۴۰۲ اینجا بسته نشد و ساخت فتاح زمینه‌ای شد تا کمتر از ۵ ماه بعد، در جریان بازدید فرمانده کل قوا از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۸ آبان ماه، از موشک «فتاح ۲» رونمایی شود، فناوری که قدرت موشکی کشورمان را تا سطح پیشرفته‌ترین کشورهای این عرصه ارتقا داد.

۲. حمله تروریستی شاه‌چراغ؛ اینجا قهرمان‌ها واقعی هستند

غروب بیست و دوم مرداد خبر حمله تروریستی دیگری به حرم مطهر شاه‌چراغ قلب مردم ایران را به درد آورد، این حادثه که دومین حمله پس از حمله چهارم آبان ۱۴۰۲ به حرم شاه‌چراغ بود توسط عناصر گروهک تروریستی داعش انجام گرفت و با تیراندازی مسلحانه سبب شهادت ۲ نفر از هموطنان‌مان گردید و ۸ نفر نیز در این حمله مجروح شدند. شهید «محمد جهانگیری»، مأمور امنیتی حرم و شهید «غلام‌عباس عباسی» از خادمین حرم شاه‌چراغ بودند که در این حادثه تلخ، به فیض شهادت نائل آمدند.

اگرچه وقوع این حادثه مردم ایران را داغدار کرد اما اندکی بعد، انتشار تصاویری از دوربین‌های مداربسته که پسربچه‌ای را در حال کمک به پدر زمین خورده خود نشان می‌داد در کنار فیلم منتشر شده از جاروکش حرم که با دست خالی تروریست مسلح داعشی را خلع سلاح می‌کرد، حس غرور و افتخار را در دل‌ها زنده کرد، تصاویری که نشان داد اینجا سرزمین قهرمان‌های واقعی است، قهرمان‌هایی که فارغ از سن و سال و با دست خالی در مقابل تروریست مسلح داعشی، ترس را خلع سلاح می‌کنند.

۳. عضویت دائم ایران در گروه اقتصادی بریکس؛ به کلوپ قدرت‌های نوظهور خوش آمدید!

خبر عضویت رسمی ایران در گروه بریکس از خبرهایی بود که بازتاب گسترده‌ای در سطح داخلی و همچنین در سطح بین‌الملل داشت. عضویت دائم ایران در بریکس، در حالی اتفاق افتاد که بیش از ۴۰ کشور، علاقه خود را برای پیوستن به این گروه مهم اقتصادی ابراز کرده بودند و در اولین عضوگیری رسمی بریکس، ایران توانست در کنار پنج کشور دیگر و با موافقت کشورهای بنیانگذار (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) تبدیل به عضو دائم این گروه شود تا مجموع جمعیت اعضای آن به حدود ۴۶ درصد جمعیت جهان برسد.

اهمیت این عضویت در این است که مطابق آمارهای جهانی، شاخص تولید ناخالص داخلی (GDP) بریکس در سال ۲۰۲۳، برای اولین بار از گروه هفت (G7)، بیشتر شده و برخی از تحلیل‌گران عنوان کردند که بریکس نقش مهمی در ایجاد موازنه میان اقتصادهای جهان ایفا خواهد کرد و با ایستادگی در مقابل نظام سرمایه‌داری جهانی، به سلطه گروه هفت بر اقتصاد جهان پایان خواهد داد، همچنین دلار زدایی از معاملات بین‌المللی، از اهداف اصلی این گروه محسوب می‌شود. این عضویت که پس از پیوستن ایران به پیمان امنیتی شانگهای اتفاق افتاد، دستاورد مهمی بود که پس از تلاش‌های یک ساله دولت سیزدهم به دست آمد و کشورمان را وارد کلوپ قدرت‌های نوظهور اقتصاد جهانی کرد، ظرفیتی که به گفته کارشناسان اقتصادی، استفاده صحیح از آن در سال‌های آتی می‌تواند با افزایش مبادلات اقتصادی کشور و کاهش وابستگی به دلار گامی بزرگ در مسیر رشد اقتصادی کشورمان باشد.

۴. برگزاری اولین جلسه محاکمه گروهک منافقین؛ برای خون‌خواهی بیش از ۱۷ هزار شهید ترور

انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و ترور شهید بهشتی در کنار ۷۲ تن از شخصیت‌های سیاسی کشور، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای تنها بخش کوچکی از کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین است. سازمان مجاهدین خلق از خرداد ۱۳۶۰ و پس از عزل بنی‌صدر به صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب مردم ایران برگزیده بود، در طول این سال‌ها دست به جنایات زیادی در حق مردم ایران زده است و قتل عام بیش از ۱۷ هزار زن، مرد و کودک غیرنظامی ایرانی سندی محکم برای اثبات جنایتکار بودن اعضای این گروه است.

در همین راستا، برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی که در روز سه‌شنبه بیست و یکم آذر در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد، اقدام حقوقی مهمی برای مجازات و پیگیری حقوقی دستگیری این مجرمان در سطح بین‌المللی بود. افرادی مانند مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو (معروف به مریم رجوی) از متهمان اصلی این پرونده هستند. دهمین جلسه این دادگاه در تاریخ هفدهم بهمن ماه با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای ترور برگزار شد و روند رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ متهم این سازمان همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است که این جلسات با حضور وکلای تسخیری و اعلام ایمیلی برای ارسال دفاعیات متهمان برگزار شده و با توجه به رعایت قوانین و مقررات حقوقی می‌تواند بر برگزاری دادگاه‌های بین‌المللی و کاهش فعالیت منافقین که مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای اروپایی قرار دارند نیز تأثیرگذار باشد.

۵. حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی راسک

مقر انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، هدف تروریست‌های گروهک جیش الظلم در سال گذشته بود که بار دیگر مردم ایران را داغدار خون جوانان شهید مدافع امنیت کرد. به گفته مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، ساعت ۲ بامداد روز بیست و چهارم آذر، نزدیک به ۱۰ نفر از تروریست‌های صهیونیستی به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله کرده و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم در مسیر اعزامی کمین زدند، اما نیروهای کمکی با تقدیم دو شهید موفق شدند از کمین عبور کرده و خود را به کلانتری برسانند و در اثر تبادل آتش سنگین و برتری نیروهای خودی، تروریست‌ها در نهایت مجبور به فرار شدند. در پی این حمله تروریستی ۱۱ نفر از نیروهای فراجا شهید و ۶ نفر مجروح شدند.

گفتنی است در این درگیری دو نفر از اعضای تیم تروریستی نیز به هلاکت رسیدند که گروهک در ادامه با برجای گذاشتن جنازه و فرد مجروح خود از محل متواری شدند. پس از صحبت‌های وزیر کشور در مراسم تشییع شهدا مبنی بر اینکه دشمنان تقاص این جنایت را پس خواهند داد، دیری نگذشت که با رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، رد دست‌اندرکاران این جنایت در داخل کشور زده شد و تیمی مجهز از عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» طی عملیاتی شناسایی و مورد حمله نیروهای مرزبانی قرار گرفتند و عوامل این گروهک دستگیر شدند.

۶. حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت کشور؛ گنجشک اسرائیلی، پشت پرده خرابکاری‌ها

ساعت ۱۰:۳۰ روز ۲۷ آذرماه خبر حمله سایبری به سامانه سوخت کشور در رسانه‌ها پیچید و عرضه بنزین به مردم دچار اختلال شد. البته این حمله، اتفاق جدیدی نبود و در آبان ۱۴۰۰ نیز هکرها با شایعه‌سازی درباره افزایش بنزین اقدام به این کار کرده بودند. اندکی بعد گروهک سایبری موسوم به «گنجشک درنده» مسئولیت این حملات را برعهده گرفت که به گفته برخی از رسانه‌های اسرائیلی، یک گروهک وابسته به صهیونیست‌ها است. در پی این حمله به گفته وزیر نفت ۶۰ درصد از جایگاه‌های سوخت غیرفعال شدند اما با توجه به تجربه آبان ۱۴۰۰، دستگاه‌های مختلف این بار با آمادگی بیشتر در مواجهه با این حمله اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند و هر چند شواهد از پیچیده‌تر بودن حمله سایبری آذر ۱۴۰۲ نسبت به آبان ۱۴۰۰ حکایت داشت اما در حمله دوم، ضمن حفاظت از ۴۰ درصد از جایگاه‌ها و تداوم اتصال آنها به سامانه سوخت، بلافاصله با ایجاد ستاد مدیریت بحران در حدود ۱۲ ساعت، همه جایگاه‌های غیرفعال سوخت به صورت دستی وارد مدار شدند، موضوعی که در آبان ۱۴۰۰ سه روز به طول انجامید.

همچنین در این حمله نه تنها شایعه افزایش قیمت بنزین از طرف افکار عمومی جدی گرفته نشد، بلکه مردم نیز همراهی خوبی با متولیان داشته و از ایجاد صف‌های طولانی برای نیازهای غیرضروری خودداری کردند، علاوه بر این پوشش لحظه‌ای و بهنگام صدا و سیما از وضعیت جایگاه‌های سوخت، از نکات مثبت این واقعه بود که در آرام کردن جو عمومی جامعه و مدیریت بحران نقش پررنگی داشت.

۷. شهادت سردار سیدرضی موسوی در سوریه؛ شهیدی در فهرست ترور موساد

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت و چهارم دی ماه در پی افزایش تنش‌ها در منطقه بعد از آغاز جنگ غزه، با شلیک ۳ موشک از آسمان جولان اشغالی توسط رژیم صهیونیستی، در منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سردار موسوی از جمله نیروهای گمنام و جان بر کف ایران اسلامی بود که تجربه حضور در ۸ سال دفاع مقدس، اعزام به لبنان همراه شهید متوسلیان و عضویت در سپاه قدس را در کارنامه خود داشت. به‌گفته سفیر وقت ایران در سوریه، او در هنگام شهادت رایزن دوم سفارت بوده و با گذرنامه دیپلماتیک در سوریه حضور داشته‌است. او پیش‌تر نیز از سوی اسرائیل هدف ترور قرار گرفته بود، بر اساس اعلام رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت، این حمله تروریستی سومین تلاش رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن سردار موسوی بود که یکی از این حملات در دو سال گذشته و تلاش اول در سال‌ها قبل صورت گرفته بود.

پسرخاله شهید سردار سیدرضی موسوی نقل می‌کند که سردار شهید سلیمانی و سیدرضی موسوی دوستی بسیار نزدیکی با هم داشتند، ۲ یاری که در مسیر کمک به جبهه مقاومت دور از وطن بسیار از دل و جان مایه گذاشتند تا در نهایت به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود، رسیدند. پیکر مطهر این شهید راه مقاومت، در آستان مقدس امامزاده صالح تهران به خاک سپرده شد.

۸. حادثه تروریستی کرمان؛ آه از غمی که تازه شود با غمی دگر…

سیزدهم دی ماه حوالی ساعت ۱۵، در حالی که خیل عظیمی از مردم برای شرکت در سالگرد شهادت سردار دل‌ها در حال حرکت به سمت گلزار شهدای کرمان بودند، وقوع یک انفجار مهیب همه چیز را بهم ریخت، ۲۰ دقیقه بعد در شرایطی که بخشی از جمعیت برای کمک به مجروحان در محل انفجار تجمع کرده بودند، انفجار دوم داغ کرمان را سنگین‌تر کرد. در مجموع ۹۴ نفر از هموطنان‌مان در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند که ۲۶ نفر از این شهدا دانش‌آموز بودند. شاید شهادت کودک معصوم یک سال و نیمه به نام «ریحانه سلطانی نژاد» که به عنوان شهید کاپشن صورتی با گوشواره قلبی شناخته می‌شود را بتوان از دردناک‌ترین خاطرات جمعی مردم ایران در سال ۱۴۰۲ دانست.

پس از این جنایت که پشت پرده آن عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی قرار داشتند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی مهم نوشتند: «جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.»

با صدور این پیام، مدتی بعد وزارت اطلاعات در سه اطلاعیه مهم، خبر دستگیری عوامل مربوط به این حادثه تروریستی را اعلام کرد، اگرچه ماجرا به همین‌جا ختم نشد و پاسخ سخت به مسبب اصلی ریخته شدن خون مردم بی گناه، در راه بود…

۹. حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل؛ حریفت منم...

شاید بتوان عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهر و پس از آن شروع جنگ غزه را مهم‌ترین اتفاق سال گذشته در سطح بین‌المللی دانست که دامنه تأثیر آن تا به امروز ادامه پیدا کرده است. درواقع به اذعان بسیاری از تحلیلگران سیاسی، بعد از آغاز این جنگ، با ورود منطقه به فضای پرالتهاب و پرتنش، ایران نیز با حمایت علنی از محور مقاومت و مردم فلسطین به عنوان کشوری اثرگذار در منطقه در متن معادلات سیاسی قرار گرفت، از طرفی رژیم صهیونیستی به دلیل ضربات متحمل شده از جانب نیروهای مقاومت، برای بازسازی اقتدار از دست رفته خود دست به جنایات متعددی زد که رد آن را در پس پرده مواردی از اتفاقات مرتبط با ایران می‌توان دید، شهادت سیدرضی موسوی و تعدادی از مستشاران ایران در منطقه، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت، حمله تروریستی راسک و در نهایت حمله تروریستی کرمان، وقایعی بود که در سال گذشته با دخالت آشکار عوامل اسرائیل و با هدف ضربه زدن به مردم ایران انجام گرفت، به همین دلیل تقاضای پاسخ سخت به این جنایت‌ها، خواسته‌ای بود که تبدیل به مطالبه‌ای عمومی شد.

در نهایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد سه‌شنبه بیست و ششم دی، در اطلاعیه‌های چهارگانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد. بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده توسط روابط عمومی کل سپاه، در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی کرمان و راسک به‌ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند. علاوه‌بر این، در پاسخ به ترور برخی فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق (اربیل) مورد هدف قرار گرفته و منهدم شد که بخشی از پاسخ به این جنایات بود. در حمله سپاه به مقر موساد، چهار نفر از مسئولان ارشد موساد که کاملاً تحت اشراف اطلاعاتی بودند به هلاکت رسیدند، در حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در ادلب سوریه نیز چند فرمانده ارشد داعش هلاک شدند.

در این میان انتشار تصویری از یک موشک آماده شلیک سپاه توجه‌ها را به خود جلب کرد، روی این موشک در کنار هشتک کاپشن صورتی نوشته شده بود: «حریفت منم».

۱۰. برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری؛ پروژه‌ای که شکست خورد

یازدهم اسفندماه روزی بود که دشمن از مدت‌ها قبل برای آن برنامه داشت و پروژه تحریم انتخابات به عنوان یک راهبرد اصلی برای ضربه به کشور در دستور کار قرار گرفته بود، تا جایی که مشارکت کمتر از ۲۰ درصد توسط عوامل رسانه‌ای دشمن القا می‌شد، اما با نزدیک شدن به ایام انتخابات و حضور پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی، تجمعات و تریبون‌های آزاد سطح کشور، صحنه تغییر کرد. در نهایت یازدهم اسفند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سلامت و امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با حضور خود مشارکتی ۴۱ درصدی را رقم زدند، مشارکتی که توانست پروژه سنگین عملیات روانی دشمن برای تحریم گسترده انتخابات را با شکست مواجه کند.

بدین ترتیب پرونده پرحادثه سال ۱۴۰۲ در روزهای آخر بار دیگر با حضور مردم بسته شد، مردمی که ثابت کردند در روزهای سخت و آسان برای حمایت از کشورشان حاضر هستند و حالا این مسئولان کشور هستند که باید بیش از پیش به فکر حل مشکلات آن‌ها در سال جدید باشند.

کد خبر 737461

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه
  • روایت کودک جانباز از حادثه تروریستی کرمان + فیلم
  • در سایه پرچم سه رنگ، همراه اشک و لبخند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می کند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • واکنش تند طالبان به حمله هوایی پاکستان در خاک افغانستان
  • راهپیمایی «جمعه‌ خشم و انزجار» در اهواز برگزار می‌شود
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • ۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند