Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:55:28 GMT

کشف پوشک‌های احتکار شده در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۹۲۷

کشف پوشک‌های احتکار شده در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف حدود سه میلیارد ریال کالای احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش‌هایی مبنی بر دپوی کالاهای احتکار شده در یک انبار واقع در شهر نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از تحت نظر قرار دادن محل مذکور و اطمینان از دپو کالاها، با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازرسی از انبار کارگاه، تعداد هزار و 640 عدد سرویس قابلمه، تعداد ۴۱۱ بسته پوشک بچه و تعداد ۶۱۰ عدد انواع البسه کشف شد.

وی در ادامه ضمن اعلام دستگیری یک نفر متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را حدود سه میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه انبار مذکور پلمب و متهم به همراه محموله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد بر مبارزه گسترده پلیس با احتکار کالا تاکید کرد و گفت: پلیس شهرستان در راستای مبارزه با معضل قاچاق و احتکار کالا، اقدامات خوبی را از ابتدای سال جاری تاکنون داشته که منجر به کشف محموله‌های بزرگ قاچاق نیز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام احتکار پوشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر