Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:00:45 GMT

'محمد' محبوب‌ترین نام پسر در لندن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۸۰۲۶

'محمد' محبوب‌ترین نام پسر در لندن اعلام شد

لندن – ایرنا – تازه‌ترین گزارش دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد که 'محمد' و 'اولیویا' به ترتیب محبوب‌ترین نام‌های پسر و دختر در سال 2017 در شهر لندن پایتخت انگلیس به شمار می‌روند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، این آمار نشان می‌دهد نام محمد که به زبان انگلیسی به اشکال مختلفی مانند Mohammadو Muhammad نوشته می‌شود علاوه بر لندن در مناطق مرکزی انگلیس نیز نسبت به سایر اسامی پسر پیشتازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمار یادشده حاکی است که نام‌های 'اولیور'، 'هری' و 'جورج' محبوب‌ترین اسامی پسر و 'اولیویا'، 'آملیا' و 'ایزلا' محبوب‌ترین نام‌های دختر در کل انگلیس به شمار می‌روند.
بر اساس این گزارش، محمد در فهرست اسامی محبوب‌ترین نام‌های کل بریتانیا در ردیف دهم قرار دارد.بیش از 3 هزار و 691نوزاد پسر سال گذشته به نام محمد مزین شده‌اند.
گزارش دفتر آمار ملی انگلیس همچنین نشان می‌دهد که استفاده از نام محمد در کنار اسامی 'آملیا'، 'آوا'،'یعقوب'و'نوح' از سال 1996 به این‌سو روند صعودی داشته است.
هانتر و رلف در سال 2017 وارد فهرست صد نام پرطرفدار برای پسرها شدند و برای دختران اُرلا، ایدیث، بانی، لایلا و هیلی نام‌های تازه‌وارد بودند. همچنین اولیویا و جک در اسکاتلند و امیلی و جیمز در ایرلند شمالی محبوب‌ترین نام‌های دختر و پسر هستند.
بر اساس این گزارش، در سال 2017 میلادی مجموع 679 هزار و 106 نوزاد در کل انگلیس به دنیا آمده است که از این میزان 63 هزار نوزاد به اسامی منحصربه‌فرد نامیده شدند.
دین اسلام پس از مسیحیت دومین دین بزرگ انگلیس به شمار می‌رود. بر اساس آخرین گزارش دفتر آمار ملی انگلیس مجموع 3 میلیون و 372 هزار مسلمان در این کشور زندگی می کنند.
اروپام ** هـ ن **1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انگليس محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنادی محبوب خیابان انقلاب باز هم پلمب شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چند ثانیه، شیرینی فرانسه واقع در خیابان انقلاب تهران پلمب شد. این قنادی پیش از این در تابستان سال گذشته و چندین بار دیگر نیز پلمب شده است.

از دلیل پلمب این کافه قنادی هنوز خبری در دست نیست.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897230

دیگر خبرها

  • قنادی محبوب خیابان انقلاب باز هم پلمب شد
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • می‌خواهیم اقدام اسرائیل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • نظریه محبوب؛ چپ‌پا‌ها کاشته‌زن‌ های بهتری هستند! / فیلم