Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه اقتدار نیروهای مسلح استان ایلام شامل نیروهای نظامی، انتظامی و گردان‌های بسیج و سپاه صبح امروز (۳۱ شهریور) به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خیابان مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان نظامی و لشکری و مسئولان استانی باشکوه خاصی با رژه نیروهای مسلح استان و نمایش ادوات و تجهیزات نظامی در خیابان مصلا شهر ایلام و با استقبال اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در این مراسم، بابیان اینکه 8 سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای مهار انقلاب و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی را بر ملت و کشور اسلامی تحمیل کردند.

 

وی، تصریح کرد: در طول دوران 8 سال دفاع مقدس ارتش و سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی و مردمی و بسیج دوشادوش همدیگر از کیان اسلامی دفاع کردند و انسجام و اتحاد ملی را در مقابل دشمنان تا بیخ دندان مسلح به نمایش گذاشتند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، تصریح کرد: همه ملت به‌اندازه وسع و توان خود در این جنگ کاملاً نابرابر مشارکت داشتند و از جان و مال خود در راه دفاع از میهن اسلامی ایران گذشتند و اجازه دست‌درازی به مرزهای ایران اسلامی را به صدامیان ندادند.

 

سردار حسینی، با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس توانستند پرچم پرافتخار اسلام و ایران را پرفراز دنیا به اهتزاز درآورند، یادآور شد: جوانان و رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل هیمنه نظامی غرب و نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را شکستند و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

 

وی، با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهری از بارزترین صفاتی بود که انقلاب و نظام به آن می‌بالد، گفت: امروز عزت و امنیتی که در کشور حاکم است مرهون خون پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس است، شهیدان، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازانی که مرگ را به سخره گرفتند و با حضور در دفاع مقدس تحت رهبری ولایت‌فقیه، حقانیت انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با تأکید بر اینکه دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است، افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس جوانان و رزمندگان با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی و با ابتکار، توانستند بر تجهیزات نظامی دشمن غلبه کنند و امروز نیز باید با الگوی گیری از دفاع مقدس، در امر جهاد علمی و کسب دانش بر مشکلات فائق آمده و توطئه‌های دشمنان را ناکام کرد.

 

سردار حسینی، در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند، خاطرنشان کرد: در ایام هفته دفاع مقدس رزمایش اقتدار عاشورائیان حسینی باهدف خدمت به مناطق محروم و دورافتاده استان با حضور گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی برگزار می شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم هفته دفاع مقدس عاشورا تاسوعای حسینی رژه نیروهای مسلح عاشورای حسینی خامنه ای آیت الله خامنه ای عزاداری محرم رژه نیروهای مسلح اقتدار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است