Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز صبح امروز همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به تیرانداز به مردم و حاضران در مراسم رژه کرد.

بنابر مشاهدات عینی خبرنگار فارس دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11:20 یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارسی 9 شهید و 21 نفر زخمی را آمار اولیه حمله تروریستی امروز اعلام کرد.  

10:50 شش نفر از مضروبین حادثه اهواز به بیمارستان میلاد منتقل شدند. رئیس بیمارستان میلاد(امیرکبیر) اهواز گفت: حال عمومی زخمی‌ها خوب است و خوشبختانه همه آنها از این حادثه جان سالم به در بردند.

وی افزود: یک نفر از مجروحان از ناحیه بازو تیر خورده بود که پس از مداوا به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد تا زیر نظر جراح عروق عمل شود.

10:13 یک مقام مطلع در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: تاکنون 2 نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

9:45 هنوز از تعداد شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.

هم‌اکنون ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به کمپلو اهواز ایجاد شده است.

9:39 پس از این حمله تروریستی نیرو‌های ارتش حاضر در محل رژه، برخی از مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر 92 زرهی اهواز پناه دادند.

 

|تصاویر ضبط شده با تلفن همراه از حمله تروریستی اهواز 

9:29  نیم ساعت پس از آغاز رژه مشترک نیرو‌های مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به مردم حاضر در مراسم تیر‌اندازی کردند، این افراد قصد حمله به جایگاه را داشتند که توسط نیرو‌های مسلح مضروب شدند. 

9:11  همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به تیرانداز به مردم و حاضران در مراسم رژه مشترک نیرو‌های مسلح کرد.

 

این خبر در حال تکمیل است.......

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود

به گزارش همشهری آنلاین، ولادیمیر پوتین در پیام تصویری خود به این نشست که روز چهارشنبه با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، افزود: مسکو آماده است تا برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی و تقویت امنیت جهانی با همه کشورهایی که به این موضوعات علاقه دارند همکاری کند.

وی خاطرنشان کرد: در کنفرانس کنونی، نمایندگان کشورهای مختلف، وضعیت جهان را تجزیه و تحلیل خواهند کرد، موضوعات کلیدی ثبات جهانی و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد و در مورد چگونگی واکنش موثرتر به چالش‌های مهم و خطرناک مدرن تبادل نظر خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه ابراز اطمینان کرد که این نشست، به تقویت همکاری ها، به نفع دولت ها و مردمان مختلف و در راستای صلح و ثبات در کره زمین کمک خواهد کرد.

وی در ادامه حفظ ارزش های سنتی را شرط اصلی استقلال و امنیت دولت دانست و گفت: مهم‌ترین شرط برای تقویت حاکمیت و امنیت کشورها، حفظ و حراست از ارزش‌های معنوی و اخلاقی سنتی است.

پوتین تاکید کرد: همانطور که تجربه تاریخی نشان می دهد، کشورهایی که هویت ملی و اصالت مردم خود را حفظ می کنند، یاد نیاکان خود را گرامی می دارند و در عین حال به فرهنگ ها و سنت های دیگر احترام می گذارند، به طور مداوم و مستقل در حال توسعه هستند.

وی افزود: امروزه که نظم جهانی چندقطبی شکل می گیرد، موازنه جهانی قدرت به تدریج تغییر می کند و مراکز جدید توسعه فعالانه تقویت می شوند، این رویکرد اهمیت ویژه ای دارد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین با اشاره به وقایع اخیر جهان گفت:‌ هدف از حملات تروریستی که توسط سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورها نیز پشتیبانی می‌شود، تضعیف پایه‌های قانون اساسی و بی‌ثباتی دولت‌های مستقل است.

وی تصریح کرد: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود، حمله تروریستی در "کروکوس سیتی" یک بار دیگر این موضوع را نشان داد.

پوتین گفت: سرویس های ویژه و سازمان های مجری قانون روسیه به کشف تمام جزئیات حمله تروریستی شرور در "کروکوس سیتی" ادامه می دهند و آنها در حال شناسایی آمران، حامیان مالی و سازمان‌دهندگان این حمله تروریستی هستند.

وی تأکید کرد: هیچ یک از شرکت کنندگان در حمله تروریستی در کروکوس سیتی نباید از قصاص بگریزند.

دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور دکتر علی اکبر احمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

گفته می‌شود دبیران شورای امنیت، مشاوران امنیت ملی، معاونان نخست وزیر، روسای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیش از یکصد کشور جهان در این نشست حضور یافته‌اند.

قرار است در این نشست موضوعاتی ازجمله مبارزه با تروریسم، مبارزه با مواد مخدر، مهاجرت های غیرقانونی و دفاعی غیر نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

در اجلاس سن‌پترزبورگ، همچنین چهار نشست با عناوین " تضمین امنیت اطلاعات در جهان نوظهور چند قطبی ( تهدیدها و فرصت ها)" ، "حفظ هویت ملی و ارزش های سنتی برای حفظ امنیت صلح و ثبات بین المللی"، "همکاری های بین المللی برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی" و "مسائل حفاظت از جمعیت در درگیری‌های نظامی و شرایط اضطراری با ماهیت طبیعی و غیرطبیعی" برگزار شود.

همچنین درحاشیه این اجلاس، نمایشگاهی از محصولات و تولیدات نظامی، فناوری های پیشرفته، امنیت اطلاعات و مقابله با چالش های جدید و انرژی هسته ای نیز برپا شده است.

کد خبر 846889 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم