Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «اسماعیل حسن زاده» رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد قاطع این نهاد با متخلفان حوادث مسابقه تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر خبر داد.

به گزارش ایرنا حسن زاده امروز شنبه در گفت وگویی که فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، افزود: اگرچه هنوز گزارش مسئولان رسمی حاضر در این مسابقه به کمیته انضباطی ارجاع نشده است اما این نهاد از طریق رسانه ها و تصاویری که منتشر شد در جریان وقایع تلخ مسابقه شب گذشته آبادان قرار گرفت و به طور قطع با متخلفان این حوادث برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تصویر مصدومیت داور این مسابقه باعث تاسف است و تیم میزبان طبق قانون فدراسیون جهانی فوتبال در این اتفاقات مسئول است. البته کمیته انضباطی بر اساس مستندات موجود و ارزیابی دفاعیات میزبان اقدام به صدور حکم می کند که امیدواریم بازدارنده و تاثیرگذار باشد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت شناسایی عاملان این اتفاق ها گفت: تردیدی نیست که همه هواداران تیم صنعت نفت آبادان عاشق فوتبال هستند و برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدند. اما با استفاده از تمامی ظرفیت ها و همکاری خود باشگاه میزبان و تماشاگران آبادانی، باید افراد خاطی شناسایی شوند تا بتوانیم از ورود چنین متخلفانی به ورزشگاه ها جلوگیری شده و دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم.
در دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان، در اواخر نیمه دوم پس از سنگ‌پرانی تماشاگران به کمک‌ داور دوم، «موعود بنیادی‌فر» داور مسابقه به دلیل نبود امنیت، این بازی را نیمه‌ تمام اعلام کرد که سبب شد برخی از هواداران به داخل زمین حمله ور شده و با تعدادی از بازیکنان درگیر شوند. در نهایت بازیکنان پیکان توسط یگان ویژه به داخل رختکن منتقل شده و 2 ساعت نیز محبوس شدند.
این در حالی است که در نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک دنبال شد و در نیمه دوم تیم پیکان با گل دقیقه 82 «سامان نریمان جهان» تیم برتر میدان بود.
ورزشی**9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال اسماعيل حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک