Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی خاطرنشان کرد: مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس باعث شعله‌ورتر شدن روحیه‌ی انقلابی‌گری شد. مسئولین قدر ظرفیت عظیم بسیج مردمی را بدانند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریکی را صادر کرد و در ان بیان داشت: مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس باعث شعله‌ورتر شدن روحیه‌ی انقلابی‌گری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است: 

سی‌ویکم شهریور ماه ۱۳۵۹ یادآور روزهای حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی دلاورمردانی است که با همه‌ی توان در برابر رژیم تا دندان مسلح بعث عراق ایستادند و با نثار جان عزیزشان برگ زرینی را در دفتر باشکوه جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

تقارن هفته‌ دفاع ‌مقدس با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) یادآور ایستادگی، مقاومت و عدم سازش در برابر مستکبرین و زیاده‌خواهان جهان است که با پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو هدایت‌های حکیمانه و نورانی امام عظیم‌الشأن و رهبری خلف صالحش به ثمر نشست.

هدف دشمن از برپایی جنگ تحمیلی نابودی انقلاب اسلامی بود که با پایمردی و مقاومت رزمندگان اسلام، باعث شعله‌ورتر شدن روحیه‌ی انقلابی‌گری شد و هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ی عظیمی از معنویت، دینداری وآرمان‌خواهی است.

 امروز بسیج مقتدر و مردمی با نقش‌آفرینی در عرصه‌های راهبردی نظام با همه توان خود در حال یاری و کمک‌رسانی به انقلاب اسلامی است و مسئولین کشور باید قدر این نعمت الهی را بدانند و در رفع مشکلات کشور از این پتانسیل عظیم استفاده نمایند.

اینجانب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به آحاد بسیجیان و رزمندگان سلحشور از خداوند متعال توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت عنایات خاصه حضرت‌ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)خواستارم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین سردار غیب پرور قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان‌شرقی، گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی، گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی افزود: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران، بسیار مهم بوده و این روحیه شکست‌ناپذیری مردم، ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش، ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی است، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از آذربایجان که این خطه را سر ایران می‌دانند، امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در ادامه با تشریح فعالیت هیأت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا گفت: تعداد ۳۲ هیأت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور دارند و ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیأت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه افزود: کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 6093959

دیگر خبرها

  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند