Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:34:42 GMT

بازگشایی مدارس با حضور کلاس اولی های استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۸۶۵۱

بازگشایی مدارس با حضور کلاس اولی های استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه و هم زمان با ۳۱ شهریور ماه مراسم بازگشایی مدارس در سطح شهرستان های استان تهران، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کلاس اولی ها صبح شنبه پس از شنیدن آیاتی از کلام الله مجید به احترام سرود  ملی ایران ایستادند و سپس دقایقی همراه با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در غم مصیبت کربلا عزاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس ازاین مراسم شکوفه های  مدارس امروز به کلاس های شان رفتند و با معلم های خود آشنا شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که به قرچک سفر کرده بود، طی سخنانی گفت: سعی داریم، تا با اجرای طرح کاروان تحرک، نشاط و سلامتی، در بین دانش آموزان ایجاد نشاط کنیم و این طرح در پی توزیع تجهیزات تربیت‌بدنی به‌ صورت یکسان در مدارس شهرستان‌های استان تهران است.

محمد رحیم اضافه کرد: در طرح کاروان تحرک، نشاط و سلامتی، ۱۴ هزار قلم ،تجهیزات ورزشی بهداشتی برای ۲۱ منطقه شهرستان‌های استان تهران و و در ۳ هزار و ۱۰۰ مدرسه شهرستان های استان تهران توزیع می‌شود.

وی با بیان این که امروز در شهرستان‌های استان تهران میزبان یک‌ میلیون دانش‌آموز هستیم گفت: مکانات باید متوازن باشد تا در حق دانش آموزان در سایر مناطق اجحاف نشود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: ۳۴ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس کشور توزیع شد و هدف از این برنامه‌ پویایی و نشاط در بین دانش آموزان است.با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی می‌توانیم با آسیب‌های اجتماعی مقابله کنیم.

در فاز 11 پردیس نیز مراسم استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، با حضور حسنوند، رییس اداره آموزش و پرورش پردیس، حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه، کوروش گلریز شهردار و دیگر مسئولان پردیس برگزار شد.

یدالله شهبازبیگی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به همزمانی ایام محرم و بازگشایی مدارس گفت: در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، مباحث دفاع مقدس و عاشورا را به گونه ای تبیین نمائیم که با تأسی از امام حسین (ع) در عمل رهرو آن امام همام باشیم.

شهرستان های دیگر استان تهران نیز شاهد حضور کلاس اولی ها بود.

بر اساس این گزارش، سال ۹۷ دومین سال طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در دو طرح سخت‌افزاری و ترک افزاری است.

کد خبر 4408748

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش تهران بازگشایی مدارس شهرستان پردیس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد