Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه جدول اصلی، مقدماتی و رزرو تور جهانی والیبال ساحلی بابلسر اعلام شد، گفت: ۲۲ تیم از ۹ کشور برای شرکت در مسابقات جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بابلسر در پایان مهلت اعلام شده، ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جدول اصلی این مسابقات شامل تیم‌های ایران (رئوفی و میرزاعلی)، ایران (سالمی و وکیلی)، عمان ۱، ایران (سلاق و پورعسگری)، قزاقستان ۱، قزاقستان ۲، تایلند ۱، جمهوری چک ۱، تایلند ۲، عمان ۲، ایران (فرخی و توکلی) و ایران (مالمیر و مومن زاده) است.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: قزاقستان ۳، قزاقستان ۴، جمهوری چک ۲، ایران (نیکوفر و کلته)، ساحل عاج ۱

و ساحل عاج ۲، فهرست جدول دور مقدماتی مسابقات را تشکیل می‌دهند.  

وی افزود: در جدول رزرو مسابقات دو تیم ایران (قلی پور و یمرلی) و ایران (خاکی زاده و نقیبی) قرار دارند که با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت جدول مقدماتی دو تیم رزرو به جدول مقدماتی راه خواهند یافت.

گفتنی است؛ مسابقات تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بابلسر با عنوان کاسپین سریز از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در کمپ اختصاصی پارکینگ صفر ساحلی برگزار می شود.

انتهای پیام/ م

برگزاری مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رئیس فدراسیون والیبال ایران روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.   سیدمیلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی مجازی و زنده با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.   در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفتگو شد.   برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیرو‌های اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محور‌های این نشست یک ساعته بود.   تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با ۹ بار حضور در بازی‌های المپیک، ۱۶ حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و ۲۲ بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود. کسب قهرمانی سال ۱۹۹۸، کسب ۵ نایب قهرمانی و دو مقام سومی هم حاصل این حضور طولانی است.   کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، ۲ نقره و ۲ برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه ۱۵ قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

دیگر خبرها

  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران