Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:52:09 GMT

روبرتو کارلوس به جای تبریز در استانبول

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۸۷۷۷

روبرتو کارلوس به جای تبریز در استانبول

مرد چپ پای برزیلی برخلاف شایعات چند روز گذشته در یک قدمی بازگشت به استانبول و نشستن روی نیمکت رهبری تیم سابق خود قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، با برکناری جان توشاک شایعات پیرامون این که کدام مربی جانشین مربی ناکام ولزی خواهد شد، به جایی رسید که نام روبرتو کارلوس ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید به عنوان گزینه نقل محافل فوتبالی تبریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واکنش به این شایعه باشگاه تراکتورسازی در بیانیه ای مدعی شد هیچ گزینه خارجی به نیمکت رهبری تیم نزدیک نیست تا عملا حضور روبرتو کارلوس را تکذیب کند. جالب این که ستاره برزیلی این روزها به عنوان گزینه اول باشگاه فنرباغچه برای جانشینی فیلیپ کوکو مد نظر قرار گرفته است به طوری که رسانه های ترک همین طور مطرح اروپا از حضور قریب الوقوع این چهره سرشناس روی نیمکت تیم بحران زده استانبول خبر می دهند.


اکیپ فرانسه نوشت:« روبرتو کارلوس محتمل ترین گزینه جانشینی فیلیپ کوکو در فنرباغچه است چون مربی هلندی بعد از شکست 4-1 این تیم در لیگ اروپا مقابل دیناموزاگرب دیگر جایی در برنامه های سران باشگاه مطرح استانبول ندارد». در تایید این ادعای اکیپ روزنامه hurriyet نیز در گزارشی فوری مدعی شد روبرتو کارلوس برای نجات فنرباغچه از بحران های اخیر دوباره به اردوی این تیم ترکیه ای باز می گردد تا خاطرات خوش دوران بازی را این بار در قامت سرمربیگری تکرار کند.


کارلوس که سال های پایانی فوتبال خود را بعد از جدایی از رئال مادرید در سوپرلیگ ترکیه با پیراهن فنرباغچه به پایان رساند از محبوبیت ویژه ای نزد طرفداران این تیم برخوردار است و حالا با گذشت تنها شش هفته از فصل جدید و ناکامی هایی که فیلیپ کوکو هلندی با این تیم داشت از دید طرفداران بهترین گزینه برای نجات تیم از این وضعیت بحرانی قلمداد شده است.

 

روبرتو کارلوس ترکیه فنرباغچه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرتو کارلوس ترکیه فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز