Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از خبرگزاری مهر محمد دستورانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان امروز 31 شهریور در مراسم جشن کلاس اولی‌ها با عنوان شکوفه‌های حسینی در یکی از مدارس شهر سمنان بابیان اینکه امسال ۱۱ هزار کلاس اولی سال تحصیلی را در مدارس استان آغاز خواهند کرد، گفت: از این تعداد پنج هزار و ۱۲۳ دانش‌آموز پس و چهار هزار و ۹۸۴ دانش‌آموز دختر را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۱۳۷ کلاس درس اول ابتدایی نیز به‌صورت مختلط در استان سمنان وجود دارد، ادامه داد: ۱۶۹ دانش‌آموز پسر و ۵۷۱ دانش‌آموز دختر در این مدارس تحصیل خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه این تعداد دانش‌آموز کلاس اولی در ۵۱۷ کلاس درس سال تحصیلی را آغاز می‌کنند، یاداور شد: به‌صورت کلی امسال ۱۲۰ هزار دانش‌آموز بهار تعلیم و تربیت را هم‌زمان با سراسر کشور صبح روز اول مهر به مدرسه خواهند رفت.

دستورانی  با اشاره به اینکه جشن شکوفه‌های حسینی باهدف آشنایی بیشتر دانش آموزان باکلاس درس، معلمان و همکلاسی‌ها یک روز قبل از اول مهر برگزار می‌شود متذکر شد»:  برنامه رسمی آموزش کلاس اولی‌ها همان اول مهر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن دستورانی اموزش جشن شکوفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است

براساس گزارشات مردمی در حال حاضر اخذ نوبت سنجش سلامت برای دانش آموزان اتباع کلاس اول ابتدایی‌ و پیش دبستانی امکان‌پذیر نشده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، براساس گزارشات مردمی در حال حاضر اخذ نوبت سنجش سلامت برای دانش آموزان اتباع کلاس اول ابتدایی‌ و پیش دبستانی، حتی آن دسته اتباع دارای مدارک اقامتی کارت آمایش (کارت هوشمند)، پاسپورت اقامتی، پاسپورت خانواری و برگه سبزرنگ سرشماری امکان‌پذیر نشده است.

یکی از شروط اصلی ثبت نام کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در مدارس، سنجش سلامت است که به منظور ارزیابی سلامت جسمانی در بدو ورود به دبستان هر ساله انجام می‌شود؛ برای این کار والدین باید به پایگاه‌‌های سنجش مراجعه کنند تا بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش ‌آموز ارزیابی ‌شود.

والدین دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی می‌بایست در زمان اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش به سایت ثبت نامی مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم های ثبت نامی، نوبت گیری برای سنجش را انجام دهند.

چگونه برای کلاس اولی‌ها نوبت "سنجش سلامت" بگیریم؟سنجش سلامت 75 درصد کلاس اولی‌ها؛ 31 اردیبهشت آخرین فرصتاردیبهشت آخرین فرصت سنجش سلامت کلاس اولی‌ها

 نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اول دبستان سال تحصیلی  1403 - 1404 از آبان ماه 1402 آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه 1403 ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های اتباع به علت نداشتن کدملی و سیم کارت، موفق به اخذ نوبت سنجش نشده‌اند.

براساس گزارش رنا مشخص شده است که تعداد خیلی محدودی از اتباع خارجی که با کد یکتا سیم کارت به نام شان ثبت شده است، در دی ماه و بهمن ماه ١٤ ٢ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند موفق به اخذ نوبت سنجش شده اند، اما از اسفند ماه ١٤ ٢ افرادی که با کد یکتا نیز سیم کارت به نام شان ثبت شده بود، نمیتوانستند وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند.

 انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان