Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در گروه زنان از روز سه شنبه (سوم شهریورماه) به مدت 2 روز و با حضور 341 پومسه‌رو از 28 استان آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان (دو تیم) و یزد به میزبانی هیات تکواندو استان همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این رقابت‌ها در گروه مردان روز پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم مهرماه) با حضور 383 پومسه‌رو از 27 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کیش، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان (دو تیم) و یزد انجام خواهد شد.

این دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار که در بخش انفرادی استاندارد رده های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و 51 تا 60 سال، 61 تا 65 سال و بالای 65 سال و در بخش ترکیبی و ابداعی انفرادی 4 رده‌سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال و در بخش تیمی (3 نفره) رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال پیگیری می‌گردد.

همچنین هشتمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌ها برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دوره گذشته این رقابت‌ها در بخش زنان با قهرمانی پومسه‌روهای اصفهان، نایب قهرمانی البرزی‌ها و سومی تیم زنجان همراه بود. همچنین در بخش مردان مردان تهرانی‌ها برای ششمین سال متوالی بر سکوی قهرمانی ایستادند، اصفهانی‌ها نایب قهرمان شدند و تیم همدان الف امتیاز سوم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی رقابت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد