Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا نیاز به برنامه ریزی دقیق داریم و به اعتقاد من در حال حاضر از رقبای خود عقب هستیم.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سایت فدراسیون فوتبال، احسان حاج صفی گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم در اردوی گذشته به تدریج اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع و شرایط بدنی ام خوب است و با تمرینات مستمر سعی دارم هر روز نسبت به روز گذشته پیشرفت داشته باشم.
وی در مورد سه دیدار مرحله گروهی تیم ملی گفت: نسبت به گروه های دیگر، تیم های نسبتا بهتری در گروه ما قرار دارند. البته بازی با عراق سخت است، اما ما هم ایران هستیم و برای قهرمانی آسیا به امارات می رویم تا شرایط خوبی را رقم بزنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به جام ملت های استرالیا 2015 گفت: قطعا دیگر شرایط بازی قبلی ما و چالشی که با عراق در جام ملتهای قبلی داشتیم رقم نخواهد خورد. این مشکل هر چند سال یک بار برای یک تیم بوجود می آید و دیگر مشکلات قبلی بوجود نخواهد آمد و امسال با شرایط متفاوتی به مصاف عراق می رویم و با یک نتیجه خوب عراق را شکست می دهیم تا جبران آن بازی را کرده باشیم.
حاج صفی در مورد حضور هواداران تیم ملی در امارات افزود: درست است که استرالیا خیلی از ایران دور بود، اما ایرانی های زیادی آمدند و تیم ملی را تشویق کرده و حمایت مان کردند. البته امسال مسابقات در امارات است و بدون شک مردم در این کشور سنگ تمام خواهند گذاشت و ورزشگاه ها را پر خواهند کرد تا پس از چند سال نتیجه زحمات همه را بگیریم و مردم ایران را خوشحال کنیم.
وی در ادامه گفت: صد در صد ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه ای که در تیم ملی حضور دارند، می تواند بسیار کارگشا باشد. این باعث می شود در جام ملتها خیلی خوب ظاهر شویم؛ همان طور که در جام جهانی خیلی خوب عمل کردیم و می توانیم در جام ملتها هم بهتر باشیم و نتایج بهتری هم بدست بیاوریم.
حاج صفی در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت جام ملتها و جام جهانی با توجه به تجربه وی در دو جام گفت: آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند. در جام جهانی تیم های خیلی بزرگ حضور دارند و البته در جام ملتها هم درست است که تیم های خوبی حضور دارند، اما یک مقدار سطحش پایین تر است، اما جام جهانی شرایط خاصی دارد.
وی تاکید کرد: در جام جهانی با تیم های بزرگی که هر کدام قهرمان قاره خود و قهرمان جهان بوده اند، بازی کردیم و قطعا امکان انجام بازی خیلی هجومی وجود نداشت، اما در جام ملتها سطح تیم ها پایین تر است و می توانیم سبک بازی مان را تغییر داده و با یک تدبیر و استراتژی درست در نوع بازی مان نتایج بهتری بگیریم.
حاج صفی در مورد انتظارات از تیم ملی گفت: انتظارات با توجه به عملکرد ما در جام جهانی که خوب ظاهر شدیم بالا رفته، اما از طرف دیگر باید ببینیم شرایط آماده سازی ما چگونه است. تاکنون وضعیت سرمربی تیم ملی مشخص نشده و اگر از هم اکنون برای برنامه ریزی آغاز کنیم باز دیر است و از رقبا عقب تر هستیم. همه تیم های خوب آسیا مثل ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیا و امارات بازیهای متعدد و خوبی با تیم های بزرگ انجام می دهند، اما ما بازی چندانی نداریم. در فیفا دی نخست همه تیم ها بازی کردند، اما ما بازی نکردیم و تنها از فیفا دی دوم استفاده کردیم.
وی در مورد دیدار برابر ازبکستان گفت: ازبکستان تیم خوبی بود، اما تیم ملی به اردوها و بازی های بهتر و بزرگتری نیاز دارد و همین طور که پیش می رویم، زمان می گذرد و به روزهای مسابقات نزدیک تر می شویم. از دولت و فدراسیون می خواهم به تیم ملی کمک کنند تا به شرایط ایده آل برسیم.
وی گفت: حریف های ما تیم های ژاپن و کره جنوبی و بعضی تیم های عربی و خود میزبان هستند که برنامه آماده سازی خوبی دارند و در حال انجام بازیهای بزرگ بوده و از ما جلوتر هستند.
حاج صفی در پایان گفت: فوتبال ورزشی است که این توانایی را دارد که مثل جام جهانی که مردم با برد و مساوی و باخت تیم ملی ایران شادی کردند و گریه کردند، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر مردم بگذارد و باعث شادی آنها بشود. امیدوارم با حضور خودشان و انرژی مثبتی که همیشه به ما داده اند، موجبات شادی آنها را فراهم بیاوریم.
ورزشی **9118**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال حاج صفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا به دنبال آرام شدن تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه و تعدیل شدن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که می‌تواند دورنمای سیاست پولی این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد کاهش به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۹۸ درصدی به ۲۳۹۰ دلار و ۱۰ سنت رسیده است.
قیمت طلا پس از یک افزایش پیاپی ۵ هفته‌ای که طولانی‌ترین روند افزایش قیمت آن طی یک سال گذشته بوده به زیر ۲۳۷۷ دلار رسیده است. قیمت طلا در این مدت یک رکورد جدید ثبت کرد. 

تاجران علاوه بر تنش‌های خاورمیانه بر اطلاعات اقتصادی آمریکا تمرکز کرده‌اند. پیش بینی می‌شود شاخص هزینه‌کرد فردی در آمریکا ۲.۶ درصد در ماه گذشته میلادی افزایش یافته باشد، در حالی که در فوریه برابر با ۲.۵ درصد بود. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته که می‌تواند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد.
افزایش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
قیمت طلا ۱۵ درصد از ابتدای سال جاری میلادی افزایش یافته که نتیجه خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا از سوی آسیا مخصوصاً چین بوده است. قیمت طلا علی رغم افزایش ارزش دلار و سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا بالا رفته است. عواملی که معمولاً مانع افزایش قیمت این فلز گرانبها می‌شوند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۱.۴۲ کاهش به ۲۸ دلار و ۷۲ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۰۸ درصدی ۹۳۶ دلار و ۲۶ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت