Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:43:14 GMT

جشن عاطفه‌های امسال الکترونیکی است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۳۳۶

جشن عاطفه‌های امسال الکترونیکی است

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گفت: جشن عاطفه‌های امسال به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، کریم زارع با اشاره به به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: امسال این طرح بزرگ نیکوکاری و همدلی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و امکان مشارکت در آن برای حمایت از حق تحصیل آبرومندانه نیازمندان با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷*، تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷۷ و مراجعه به تارنمای emdad.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir فراهم‌شده است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه مبارزه با بی‌سوادی، روی دیگر مبارزه با فقر و نیازمندی است، اظهار کرد: این نهاد از بدو تأسیس در این زمینه گام برداشته است و افزایش فرصت تحصیل باکیفیت برای مددجویان و فرزندان آن‌ها یکی از عوامل مؤثر در نیل جامعه تحت حمایت به توانمندی اقتصادی و فرهنگی است.

معاون فرهنگیکمیته امداد اصفهان با اشاره به کسب رتبه نخست استان توسط کمیته امداد اصفهان در زمینهٔ تسهیل سوادآموزی و مبارزه با بی‌سوادی مددجویان، افزود: ریشه‌کنی بی‌سوادی و ترک نابجای تحصیل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زمینه‌سازان فقر اقتصادی، همواره در دستور کار این نهاد قرار دارد.

زارع به امضای تفاهم‌نامه همکاری در اسفندماه سال ۹۶ درزمینهٔ سوادآموزی مددجویان بازمانده از تحصیل با اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در آن تفاهم‌نامه کمیته امداد اصفهان متعهد به ثبت و شناسایی مددجویان بی‌سواد و کم‌سواد گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، ارائه فضاهای آموزشی برای اجرای برنامه‌های سوادآموزی و برگزاری جشنواره‌ها و مراسم فرهنگی ویژهٔ سواد آموزان جامعه هدف شد و کسب رتبه نخست در مبارزه با بی‌سوادی یکی از نشانه‌های اهتمام بالای این نهاد به اجرای تعهداتی است که در مسیر پیشرفت جامعه تحت حمایت خود پذیرفته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان با ابراز امیدواری نسبت به ریشه‌کنی بی‌سوادی در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها می‌توان به این مهم دست‌یافت و پس‌ازآن تلاش‌ها را بر مهارت‌آموزی و توانمندسازی مددجویان متمرکز کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان پرداخت الکترونیکی جشن عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد