Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عزت، آزادگی، اقتدار و امنیت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه افزود: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه هشت سال دفاع مقدس، کلام و راه امام حسین (ع) را سرلوحه خود قرار داده و تا آخر در مقابل دشمنان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در جنگ های دوران گذشته ایران، قسمتی از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمنان کشور افتاد در حالی که در دوران دفاع مقدس علاوه بر حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامی، پیروزی در عرصه های مختلف نصیب کشورمان شد و رزمندگان در همه برهه ها افتخار آفرین بودند.
وی بیان کرد: تا زمانی که مسیر دفاع مقدس را ادامه دهیم، دشمن تا ابد نمی تواند به ما چشم طمع داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این پیروزی ها، امنیت و آسایش در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آمده و تداوم خواهد داشت.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد که در تاریخ بی نظیر است.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: همه تلاش دشمن این است که فرهنگ غنی دفاع مقدس را با تبلیغات پوچ خود از ملت ایران دور کند اما ملت ایران اسلامی همیشه هوشیار بوده و اجازه یاوه گویی به آنان نمی دهد.
وی ادامه داد: دفاع مقدس فرصت خودباوری، عزت، اقتدار، امنیت، کرامت و بالندگی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.
وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس هیچ امتیازی به دشمن داده نشد و دفاع جانانه و علوی و مجاهدانه رزمندگان اسلام هیبت استکبار جهانی را شکست.
در پایان مراسم، نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت (امام ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.
6009/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امنيت دفاعي رژه آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم