Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:31:09 GMT

رژه با صلابت نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۳۵۳

رژه با صلابت نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد

یاسوج -ایرنا- رژه مقتدر، با صلابت و پرشکوه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، روز شنبه 31 شهریور و همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم باشکوه نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با انجام رژه باشکوه، بخشی از توانمندی‌ها و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایش زیبا و با صلابت اسب سواران همراه با بسیجیان سلحشور و عشایر مسلح به 'تفنگ برنو'و ملبس به لباس عشایری نیز جلوه خاصی را به رژه امسال در یاسوج بخشیده بودند.
در این مراسم همچنین برخی از ادوات جنگی و نظامی متعلق به تیپ مستقل و مقتدر 48 فتح یاسوج به نمایش گذاشته شد.
نیروهای مسلح شرکت کننده در مراسم رژه در یاسوج ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام خمینی (ره)، انزجار و تنفر شدید خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم و هم‌پیمانان آنها اعلام کردند.
اجرای حرکات نمایشی رزمی کاران و موتورسواران کهگیلویه و بویراحمد و اجرای سرود دسته جمعی بسیجیان در میدان نیز از دیگر جلوه‌های خاص مراسم رژه 31 شهریور 1397 در یاسوج بود.
در آغاز مراسم امروز نیز آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن ادای احترام به تمثال شهدا در میدان نیز از مقابل جایگاه سان دیدند.
3016/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژه نيروهاي مسلح كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور