Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:49:37 GMT

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۳۶۳

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه به روایت تصویر

رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمانشاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژه نیروهای مسلح در مرکز استان کرمانشاه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش برگزار شد و در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب، هرسین، قصرشیرین و جوانرود نیز نیروهای مسلح رژه رفتند.

بیش از 1500 برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خودباوری دینی و ملی در هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و شعار "ما توانستیم" برای این هفته درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن

R41380/P1361/S6,68/CT9

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی