Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی انتظار توجه بیشتری از سوی رئیس کمیته انضباطی دارد.

طرفداری- سید رضا غیاثی با بیان این مطلب گفت:

همه اهالی فوتبال صحنه های تلخ بازی روز گذشته را دیدند و مشاهده کردند که امنیت داوران ما چگونه به خطر می‌افتد؟ اگر این سنگ چند سانتیمتر آنطرف تر برخورد کرده بود چه اتفاقی برای این داور می‌افتاد؟ انتظار ما این است که کمیته انضباطی با متخلفین برخورد قاطع کند و از حقوق داوران دفاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما باعث تاسف است که داور می گوید ما باید از خودمان دفاع کنیم ، یا می گوید دیگر با این شرایط نمی توانم قضاوت کنم!

غیاثی در ادامه گفت:

ما در نشستی با سایر اعضای کمیته فیلم مسابقه را مثل تمامی بازی های دیگر بررسی می کنیم و در مورد صحنه های مشکوک نظر خودمان را اعلام می کنیم. در حال حاضر نمی توانم بگویم تصمیم داور در این مسابقه درست بوده یا غلط اما اگر زمانی هم یک داور اشتباه کند شایسته است که شاهد چنین اتفاقاتی باشیم؟ این بار سنگ پراکنی ها و برخورد یک سنگ با داور دیده شد اما در بسیاری از بازی ها و هفته ها تهمت ها و فحاشی های زشت نسبت به داوران دیده نمی شود. من متاسف هستم که مربیان برخی از تیم ها از زشت ترین الفاظ علیه داور استفاده می کنند. به داور تهمت می زنند یا برخورد فیزیکی می کنند. انتظار ما این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با این موارد به شکل قاطع برخورد کند. هرچقدر مجازات اینگونه جرایم بیشتر باشد قدرت بازدارندگی بیشتری دارد.

به نقل از فارس، سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین اظهار داشت:

بنده به دوست و برادر عزیزم آقای حسن زاده ارادت دارم و می دانم که ایشان یکی از قاضیان پاکدست و پرتلاش هستند که در فدراسیون فوتبال هم فعالیت صادقانه و موثری داشته اند اما استدعا دارم به گزارش داوران ما توجه بیشتری شود. گزارش داوران به شکل دقیق خوانده شود و متناسب با همین گزارش نسبت به صدور حکم در خصوص متخلفین اقدام شود. در مورد همین مسابقه شب گذشته به طور قطع باشگاه میزبان مسئول است. تماشاگران آبادانی اهل فوتبال هستند و برای حمایت از تیم محبوب خودشان به ورزشگاه می آیند اما بعضی افراد هم از این فرصت استفاده می کنند و چنین رفتارهای زشتی را رقم می زنند. از تاثیر عوامل دیگر هم نباید بگذریم. وقتی اعتراضات مربیان و بازیکنان نسبت به داوری زیاد می شود یا وقتی حتی گزارشگر مسابقه حکم صادر می کند که پنالتی بوده و چرا داور نگرفته ، همه این عوامل در تحریک تماشاگر موثر است. باید برخورد قاطع به شکلی انجام شود که مانع از تکرار اتفاقات مشابه باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک