Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@19:19:51 GMT

نیروی زمینی ارتش دست‌ پُر به میدان رژه رفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۶۱۰

نیروی زمینی ارتش دست‌ پُر به میدان رژه رفت

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، دست پُر به میدان رژه ورود پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه 31 شهریور که صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، دست‌پر به میدان رژه ورود پیدا کرد و در ادامه با تجهیزات معرفی‌شده توسط این نیرو آشنا می‌‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تانک ذوالفقار که توسط مقامات ارشد نیروهای مسلح کشور وعده رونمایی از آن به مردم ایران داده شده بود، امروز به نمایش درآمد. این تانک بنا بر گفته مسئولان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش به پیشرفته‌ترین سامانه‌های زرهی جهان تجهیز شده است.

سامانه پدافند هوایی خودکششی چرخدار مجهز به توپ 57 میلیمتری دولول، سداد 23، خودروی شناسایی اسکورپین مجهز به سامانه استابلیزر و کنترل آتش بومی ذوالفقار3، تیربار محرم با نواخت 6 لول و کالیبر 50 سوار بر روی خودروی شنیدار سیار، سلاح تک‌تیرانداز شاهر با کالیبر ۱۱۴×۱۴.۵ میلی‌متر، تیربار 6 لول چرخان ۷/۶۲ میلی‌متر اخگر سوار شده بر خودروی رنجر، خودروی آشکارکننده هسته‌ای، شیمیایی، میکروبی و تحقیقاتی شهرام، لانچر موشک‌انداز سهند 3، خودروی مین‌ریز، نفربر چرخ‌دار حیدر 6 و راکت‌انداز توپخانه‌ای 333 میلی‌متری موشک دوربرد فجر 5 از جمله دستاوردهای جهادخودکفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند که از آن‌ها رونمایی شد و مقابل رئیس‌جمهور رژه رفتند.

انتهای پیام/4071/4079

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفت و گوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولت های ثالث در خصوص این موضوع تصریح کرد.

وی گفت: بدون تردید دولت های ذیربط می‌توانند در پرتو همکاری های دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف