Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:26:34 GMT

مراسم رژه نیروهای مسلح در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۶۷۰

مراسم رژه نیروهای مسلح در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم پیش از ظهر شنبه با حضور تعدادی از مسئولان استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، سید مهدی صادقی استاندار، رضا سیار فرماندار، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی آیت اله سعیدی امام جمعه قم و سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و معرفی بخشی از دستاوردها و تجهیزات نوین نظامی توسط یگان‌های ارتش از جمله بخش‌های این مراسم بود.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح در ایران به‌عنوان عبادت محسوب می‌شود، افزود: امام حسین(ع) در واقعه عاشورا دو جبهه حق و باطل را به نمایش گذاشتند یکی جبهه حق که امام حسین(ع) قرار داشتند و جبهه دیگر که یزید و یزیدیان بودند.

سردار احمدی، فرمانده سپاه قم نیز با بیان اینکه مدیریت صحنه جنگ تحمیلی با آمریکا بود و امکانات و تسلیحات در اختیار صدام می‌گذاشت، ابراز داشت: موتور محرکه نبرد مردم منطقه با مستکبران در زمان کنونی اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

وی گفت: تحریم‌ها مربوط به این دوران نیست بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی تحریم‌ها بوده است و در دوران جنگ تحمیلی نیز شاهد آن بودیم اما آنچه اکنون مهم است اینکه برخی به توانمندی‌های داخلی برای مقابله با تحریم بی‌توجه هستند.

گفتنی است یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان فم همچون یگان پدافند هوایی حضرت معصومه(س) ارتش، آمادگاه شهید فراشاهی ارتش، نیروی انتظامی، آمادگاه شهید مصطفی خمینی، جانبازان و ایثاگران و بسیجیان سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) و مرکز آموزش افسری علویون از مقابل جایگاه رژه رفتند.

کد خبر 4408788

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح قم هفته دفاع مقدس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا رژه نیروهای مسلح خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود