Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - کاپیتان پرسپولیس زننده گل برتر مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدجلال حسینی در شرایطی که پرسپولیس با یک گل از الدحیل عقب افتاده بود و کارشان در تهران تمام شده تلقی می‌شد، با گل خود امید را به جمع سرخپوشان بازگرداند.

در نهایت هم پرسپولیس این دیدار را با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه داد تا در مرحله نیمه نهایی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون آسیا در نظرسنجی برترین گل‌های این مرحله، دو گل از پرسپولیس را قرار داد.

گل‌های سیدجلال حسینی و گادوین منشا از پرسپولیس به الدحیل قطر و نیز گل‌های شوما دویی از کاشیما آنتلرز به تیانجین و کیم شین ووک از چونبوک موتورز به سوون سامسونگ را نامزدهای بهترین گل دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نام برد.

پس از رأی‌گیری AFC از کاربران، گل سیدجلال حسینی با بیش از ۴۴ هزار رأی و کسب ۶۱ درصد مجموع آرا، به عنوان بهترین گل این هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. گل منشا هم با حدود ۲۸ هزار رأی و تخصیص ۳۸ درصد آرا،‌ دومین گل برتر هفته به انتخاب کاربران بود.

256 41

 

کلید واژه‌ها : جلال حسینی - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جلال حسینی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم