Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که روسیه نتایج تحقیق اسرائیل در مورد حادثه سرنگونی هواپیمای ایل-20 بر فراز دریای مدیترانه را نپذیرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای روزنامه هاآرتص به نقل از این شبکه افزود: کرملین خواستار انجام تحقیق جدیدی از سوی اسرائیل شده، در حالیکه یک منبع آگاه می گوید فرآیند رفع اختلاف طبق روال معمول ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


المیادین گزارش کرد که روس ها تحقیقاتی که نشانگر مسئولیت روسیه و سوریه در سرنگونی این هواپیما بوده را نپذیرفته اند.
براساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، هیات اسرائیلی حاضر در مسکو نقشه ها، اسناد و توضیحاتی را در مورد این اتفاق ارائه کرده است.
وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه به دلیل تحریک شدن از سوی اسرائیل، به اشتباه جنگنده ایل 20 روسی را که در آسمان دریای مدیترانه در فاصله 35 کیلومتری ساحل سوریه در مسیر بازگشت به پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه بوده، هدف قرار داده است.
طبق این گزارش، همزمان با ناپدید شدن هواپیمای شناسایی روسی چهار جنگنده اسرائیلی از نوع «اف- 16» زیرساخت های سوریه در استان لاذقیه را هدف حمله قرار داده اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که خلبان های اسرائیلی از هواپیمای ایلوشین-20 روسیه به عنوان سپر هوایی استفاده کرده و آن را در معرض حمله سامانه پدافندی ارتش سوریه قرار داده اند.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه گفت که مسئولیت کامل سرنگونی هواپیمای نظامی روسیه و کشته شدن 15 نظامی روسی با اسرائیل است.
اما رژیم صهیونیستی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد، زمانی که موشک های ارتش سوریه به این جنگنده روسی اصابت کرده جنگنده های «اف- 16 » اسرائیلی به حریم سرزمین های اشغالی بازگشته بودند.
اروپام**3234**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه رژيم صهيونيستي سقوط هواپيماي ايل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • درباره سوخو ۷۵ روسی که ممکن است به ایران بیاید
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • ببینید | لحظه ترسناک نزدیکی برخورد یک جنگنده سوخو 25 روسیه به یک پهپاد!