Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

نحوه صحيح نزديکي جنسي در زوجين‎
در منابع طب سنتي بر ملاعبه توسط زوجين پيش از انجام مرحله آخر رابطه جنسي تاکيد فراواني شده است؛ در اين مطلب به بررسي برخي نکات ضروري درباره نحوه صحيح نزديکي جنسي در زوجين پرداخته‌ايم.
رابطه جنسي از منظر طب ايراني بخشي از سته ضروريه بوده و ذيل دو بحث حرکت و سکون و اعراض نفسانيه تعريف مي‌شود، رابطه جنسي و خروج مني از بدن اگر به اعتدال باشد، باعث تقويت بدن و دفع فضولات بوده و در صورت ضعف و نقاهت و پيري، باعث خشکي زياد و از بين رفتن حرارت دروني بدن و ضعف و غلبه سردي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه جنسي که منتج به خروج مني شود، با فعال کردن ارواح و قوا و حرارت دروني بدن باعث لذت خواهد شد خصوصاً اگر شخص جوان، گرم مزاج با بدني قوي باشد.
نکته‌ جالب توجه از منظر طب ايراني آن است که اگر شدت هيجان شهوت و بنيه قوي بدني در حمايت از رابطه جنسي، فعال نباشد و خروج مني در هنگام بي‌ميلي و بي‌رغبتي و کمي شهوت باشد، باعث ناقص يا ضعيف بودن و انواع بيماري‌هاي ژنتيکي در فرزند خواهد شد و برعکس آن اگر زيادي شهوت بر رابطه جنسي و شدت هيجان قواي بدني به عنوان مهمترين پشتيباني خروج مني در بدن فعال باشد، باعث تقويت بنيه و باهوش و زيرک شدن فرزند خواهد شد.
از سوي ديگر، افراط در رابطه جنسي و مخصوصا رابطه جنسي همراه با خروج مني مي‌تواند باعث بيماري‌هاي متعددي شود از جمله مي‌توان به ضعف اعصاب، چشم، قلب، مغز، کبد، معده، کليه، مثانه، درد کمر و لگن، سياتالژي، نقرس، پارکينسون، سکته مغزي و امثال اين‌ها اشاره کرد؛ خصوصاً اگر اين افراط در روابط جنسي حين پري يا خالي بودن شديد معده باشد. در عين حال اگر نزديکي و خروج مني در هنگام قوت بدن و تقاضاي شهواني طبيعي باشد باعث تقويت بدن، افزايش حرارت، افزايش توان جنسي و برطرف‌کننده برخي بيماري‌ها با منشأ مغز مانند جنون و ماليخوليا و وسواس و همچنين غلبه دم و صفرا خواهد بود.
از نظر مزاج‌شناسي، جوانان داراي مزاج گرم و تر بيشتر از بقيه افراد توانايي برقرار کردن رابطه جنسي را دارند اما در صورتي که به حد افراط نرسد و زياده‌روي در اين امر نکند و جانب اعتدال را رعايت کند؛ از سوي ديگر صفراوي مزاجان و افراد گرم و خشک نيز در درجه‌اي کمتر از دموي‌ها توانايي رابطه جنسي را داشته و در صورت زياده‌روي و افراط، ضرري به بدنشان مي‌رسد بيشتر از افراد دموي است و باعث خشکي و لاغري و ضعف چشم و فرورفتن چشم ايشان مي‌شود.
صاحبان مزاج سرد و تر بلغمي و سرد و خشک سوداوي در صورت کم‌ترين زياده‌روي در رابطه جنسي، دچار ضعف معده، هضم، قلب، مغز، کبد، سستي بدن، لاغري و برخي بيماري‌هاي رواني خواهند شد. بهترين زمان براي برقراري رابطه جنسي از منظر طب ايراني، بعد از خروج غذا از معده است که هضم کامل شده و حداقل دو تا سه ساعت از خوردن غذا گذشته است؛ ديگر آنکه رابطه جنسي در زمان شوق و شهوت طبيعي و بدون داروهاي افزاينده قوه شهوت صورت گيرد زيرا در اين هنگام ظرف مني پر، قواي بدني بالا و توان ذهني لازم براي انجام اين امر فراهم است.
از سوي ديگر، هنگام خروج مني، مرد نبايد جلوي آن را به هر وسيله‌اي بگيرد چرا که باعث زخم مجاري ادراري و عفونت مي‌شود. اما در منابع طب ايراني، بر "ملاعبه" توسط زوجين پيش از انجام مرحله آخر رابطه جنسي تاکيد فراواني شده که امروزه به نام عشق‌بازي پيش از مقاربت شناخته مي‌شود؛ ملاعبه از نظر تدبير جماع و رو به سلامتي بردن بدن نقش زيادي دارد به گونه‌اي که بسياري از حکما نسبت به تشريح کامل و دقيق اين مسئله اقدام کرده‌اند.
در منابع روايي هم احاديث فراواني در لزوم انجام ملاعبه آمده است از جمله رسول اکرم در اين باره مي‌فرمايند: "وقتي کسي قصد نزديکي با همسرش را دارد مانند مرغان به نزد او نرود بلکه اول با او ملاعبه، دست‌بازي و شوخي کند و سپس با او نزديکي کند‌. (‌حليه المتقين، انتشارات هجرت، چ 11، ص 126 )
امروزه با انجام مطالعات گسترده علمي نيز به اثبات رسيده که يکي از رموز برخورداري از سلامت جنسي، فراهم کردن زمينه روحي و رواني عمل مقاربت جنسي از طريق ملاعبه است و اتفاقا يکي از دلايل اصلي نارضايتي جنسي به‌ويژه در زنان و تحميل مشکلات زناشويي بعدي به‌دليل عدم رعايت همين اصل مهم است که در منابع ديني و منابع طب سنتي بر آن تاکيد فراواني شده است. از نظر تقويمي و مسائل مرتبط با علم هيئت و نجوم در زمان‌هايي مانند قمر در عقرب، شب‌هاي اول و وسط و آخر ماه، هنگام کسوف و خسوف، سه‌شنبه شب و هنگام طلوع و غروب آفتاب بايد از مقاربت خودداري کرد.
منبع: تسنيم


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی

سردار سعید منتظرالمهدی با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای تاکید کرد: پلیس به عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع بوده و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و مأموریت‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقای امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ بخشی (نیمه آشکار و نیمه پنهان) به پروژه سرویسِ اسکورت و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن ها به خارج از کشور می‌ کردند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.

به گفته وی در فاز نخست این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده که پرونده آن ها در دست اقدام و پیگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به «پروژه کینگ» که شبکه ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آن ها با باندهایِ تجارتِ مستهجن و غیر اخلاقیِ خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، گفت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه «چَتِربِیت» که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و … تبلیغ می‌ کرد گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و… می کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذایقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سر شبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: البته کار بر روی این پرونده به پایان نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکنِ کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشاء و سایت‌های شرط بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهایِ مبتذلِ ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارجِ کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و به طور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایرِ راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

سخنگوی پلیس در ادامه به سراغ پرونده «لِوِل آپ دنس» که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشاء و … می‌نمودند، رفت و گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد