Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد علی افشانی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی سخن می گفت، با اشاره به بازدید ماه قبل خود از این پروژه مهم عمرانی، میزان پیشرفت عملیات اجرایی طی یک ماه گذشته را قابل ملاحظه دانست و ابراز امیدواری کرد بن بست شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، نهایتا تا پایان مهرماه امسال گشایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به ازسرگیری مجدد عملیات اجرایی پروژه هایی از قبیل تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین و زیرگذر کوی نصر طی ماه های اخیر، از تلاش مدیریت شهری برای فعال سازی حداکثری کارگاه های عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام خبر داد و در عین حال یادآور شد به سرانجام رسیدن طرح های نیمه تمام عمرانی با توجه به محدودیت منابع مالی و بدهی 55 هزار میلیارد تومانی به پیمانکاران، براساس اولویت بندی انجام شده صورت می پذیرد.

به گفته شهردار تهران، پروژه های خاص و آن دسته از طرح هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند، از اولویت بالاتری برای تکمیل و بهره برداری برخوردار هستند و هدف از اولویت بندی پروژه های عمرانی نیز کاهش اختلال در فضاهای شهری و همچنین بهره مندی هرچه سریعتر شهروندان از مواهب این قبیل طرح ها است. به این ترتیب    می توان گفت در حال حاضر هیچ پروژه عمرانی بلاتکلیفی در شهر وجود ندارد و برای تمام آنها تصمیم گیری لازم صورت پذیرفته است.

کد خبر 4408860 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهردار تهران محمد علی افشانی شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک ماه محرم وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور سرهنگ نادر رحمانی شهر تهران سازمان محیط زیست محسن هاشمی خانواده بیمه سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم