Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:28:31 GMT

ناوگان اتوبوسرانی کرج نوسازی می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۱۱۵

ناوگان اتوبوسرانی کرج نوسازی می شود

محمد جلال سبزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت: اکنون لایحه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج آماده ارسال به شورای اسلامی شهر کرج است.
وی ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی اتوبوس ها پس از نوسازی خدمات لازم را به مسافران ارائه می کنند.
سبزی با اشاره به اینکه اکنون 100 دستگاه اتوبوس فرسوده داریم ، گفت: برای بازسازی هر دستگاه اتوبوس حدود 90 تا 160 میلیون تومان نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: اکنون 360 دستگاه خصوصی و180 دستگاه مربوط به شهرداری به شهروندان کرجی خدمات دهی می کنند.
سبزی افزود: در کلانشهر کرج روزانه 2 میلیون و 500 هزار سفر با تاکسی، اتوبوس و مسافر برهای شخصی صورت می گیرد.
به گفته وی، کلانشهر کرج طولانی ترین خطوط اتوبوسرانی را در کشور دارد که مسیر70 کیلومتری شهرستان اشتهار، مسیر90 کیلومتری طالقان و مسیر حدود 60 کیلومتری خوزنکلا در جاده کرج- چالوس
در حوزه خدمات دهی اتوبوس های شهرداری کرج هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز امروز 100 دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
ناوگان حمل و نق عمومی کلانشهر کرج تا اواخر دهه 80 حدود یک هزارو300 دستگاه اتوبوس داشت که بخش عمده آن به علت فرسودگی کنار گذاشته شد.
به علت کمبود اعتبار و تحریم ها هنوز بخش عمده این اتوبوس جایگزین نشده است.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اتوبوس استان البرز بخش خصوصی شورای اسلامی شهر لایحه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها