Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:41:45 GMT

لبیک به سخنان رهبری و وحدت رمز مقابله با مشکلات است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۱۵۴

لبیک به سخنان رهبری و وحدت رمز مقابله با مشکلات است

به گزارش خبرنگار مهر،  محمدرضا خباز صبح شنبه در مراسم رژه مراسم نیروهای مسلح خراسان شمالی، با بیان اینکه امروز دشمن به وسیله اقتصاد به دنبال ایجاد تفرقه و ناامیدی ملت ایران نسبت به نظام است، اظهار کرد: دشمن مشکلات اقتصادی، نوسانات ارز و افزایش قیمت ها در بازار را ابزاری برای ناامیدی ملت ایران نسبت به انقلاب در پیش گرفته، بنابراین باید هوشیار بود و جانانه از این جنگ روانی دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خباز افزود: ملت ایران بدانند که حمله اقتصادی و متشنج کردن افکار مردم، نقشه جدید دشمن برای ناامیدی و از پا انداختن نظام است، در حالی که نمی دانند موشک‌های قدرتمند نیروهای مسلح ایران اهرم اقتدار نظام است.

وی تصریح کرد: ایران با داشتن انواع سلاح و موشک توانسته خود را به جهانیان ثابت کند به طوری که تمام دنیا فهمیده اند حمله نظامی به ایران غیر ممکن است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن اقتصاد مردم ایران را نشانه گرفته است، بیان کرد: نباید گذاشت اقتصاد کشور ابزاری برای رسیدن دشمن به هدف باشد، بنابراین آنچه در توان داریم باید برای مقابله با استکبار به کار گیرم.

خباز در ادامه محتکران را هم ‌رزمان جبهه دشمن معرفی کرد و گفت: افرادی که برای پر کردن جیب خود اقدام به احتکار نیازهای اصلی مردم کرده اند در جبهه دشمنان نظام قرار دارند.

وی تاکید کرد: ملت ایران برای مقابله با محتکران، چنانچه انباری غیر قانونی مشاهده کردند به دستگاه های مربوطه اطلاع دهند.

استاندار خراسان شمالی مشکلات پیش رو را از سمت مسئولان اجرایی دانست و افزود: مشکلات و نقص ها نتیجه کم‌ کاری مسئولان و مدیران اجرایی است، بنابراین ازاین پس باید با تلاش و اتحاد از هرگونه نارضایتی جلوگیری کرد.

خباز اظهار کرد: استکبار برای ناامیدی ملت ایران و ندیدن چهل سالگی انقلاب نقشه های زیادی را در سر داشته است، اما آنان برنامه های خود را به گور خواهند برد.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ ایران با عراق همچون جنگ احزاب در صدر اسلام بود، گفت: در جنگ احزاب تمام کفار و منافقین دست به دست هم دادند تا شجره طیبه اسلام ناب محمدی را ریشه‌ کن کنند اما با یاری خداوند شکست خوردند و همان گونه در جنگ تحمیلی به لطف خداوند، ملت غیور ایران سیلی محکمی به دشمن زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رژه نیروهای مسلح با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی‌فقیه در استان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و شماری از مردم همیشه درصحنه استان صبح امروز شنبه در بجنورد برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های ویژه نیروهای زمینی اعم از یگان تیپ ۱۳۰ ارتش، سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان‌های موتوری از مقابل تمثال مقام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا رژه رفتند.

کد خبر 4408793 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا خباز هفته دفاع مقدس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال ۱۴۰۱ دیدیم که ۳۸ هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد.

دشمن برای ما خواب‌ها دیده است

نماینده مجلس گفت: اگر کم کاری کنیم و نتوانیم به خوبی روایت کنیم دشمنان برای ما خواب‌ها دیده است اگر یک بار شکست خورده باشد؛ اما روز و شب در فکر راه‌اندازی شبکه‌های ضد انقلاب و معاند است. شبکه‌های تبلیغاتی که ۲۴ ساعته یک جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.

لاجوردی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ذهن جوانان ما را به شبهات و دروغ‌ها آلوده کند و این وظیفه ما است که ذهن جوانان را از آلودگی‌ها و این شبهات پاک کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای کار معلمان و مربیان پرورشی حتماً باید آمادگی کامل داشته و به روز باشند. آنان باید بتوانند یک رابطه مستمر و پایدار ایجاد کنند. فرزندان ما ۱۲ سال با آموزش و پرورش همراه هستند؛ در حالی که اگر خوشبینانه نگاه کنیم تلاش مدرسه تنها این است که دانش آموزان به دانشگاه‌های برتر راه پیدا کردند.

مماشات با بی حجابی، مقابله با بی حیایی را سخت‌تر می‌کند

لاجوردی با طرح این سوال که تربیت و تبیین موضوعات از سوی مربیان چگونه باید باشد، افزود: باید تبیین و تشریح موضوعات با ارزش‌های دینی ما همراه باشد. ضمن اینکه روایت صحیح را ما باید به موقع ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دشمن به هنگام بروز فتنه به سرعت اقدام به شبهه پراکنی کرد، گفت: متأسفانه تا جبهه انقلاب اقدام به روشنگری کند؛ دشمن به بسیاری از اهداف خود رسید. متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

لاجوردی خاطر نشان کرد: قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود اما حمایت مردم از فراجا می‌تواند کاری کند که جامعه‌ای در شأن ایرانیان داشته باشیم.

کد خبر 6088369 علی قدمی

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام