Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@18:14:47 GMT

افزایش شهدای‌حمله‌تروریستی به12نفر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۲۱۷

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: در حادثه تروریستی امروز تاکنون 12 نفر شهید شده‌اند و با توجه به جراحت برخی از مجروحین احتمال افزایش تعداد شهدا نیز وجود دارد. ناطقان: علی‌حسین حسین‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید نیاکی اهواز و مجروحان حمله تروریستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در اولین روز هفته دفاع مقدس در رژه نیروهای انتظامی، متاسفانه در یک اقدام ناجوانمردانه و کور تروریستی، به جمع حاضر در محل رژه حمله و تیراندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در این حمله، تعدادی از نیروهای انتظامی و مردم حاضر در محل به شهادت رسیدند.
وی افزود: در این حمله که توسط یک گروه تروریستی چهار نفره انجام شد، با عکس‌العمل نیروهای نظامی مستقر در محل، دو نفر از این مهاجمان کشته و دو نفر نیز دستگیر شدند.
حسین‌زاده بیان کرد: در حادثه تروریستی امروز تاکنون 12 نفر شهید شده‌اند و با توجه به جراحت برخی از مجروحین احتمال افزایش تعداد شهدا نیز وجود دارد.
وی اظهار کرد: تیم پزشکی مستقر در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز آماده ارائه خدمات به مجروحین هستند. حال عمومی تعدادی از مجروحینی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند در حال بهبود است و تمام امکانات نیز برای رسیدگی به وضعیت آنها فراهم است.
معاون سیاسی استاندار خوزستان با اشاره به جزئیات عاملان تروریستی این حمله اظهار کرد: بررسی این گروه در حال انجام است و مسئولانه امنیتی در حال رسیدگی هستند. اکنون هیچ مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد و امنیت کامل در خوزستان برقرار است. منبع: ایسنا برچسب ها: حمله تروریستی ، شهدا ، رژه نیروهای مسلح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله تروریستی شهدا رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت